Gå til innhold

Spotify har innført studentpriser også i Norge


Anbefalte innlegg

 

Jeg kunne virkelig tenkt meg å stifte en familie og hatt familieabonnement.

Om man er seks stykker blir det kr. 25,- pr. pers.

 

Noen som vet om dette faktisk funker så lenge plotter inn samme adresse?

Du trenger ikke skrive inn adresse. På "hovedabbonementet" skriver du inn de brukernavnene du vil legge til i "familien". Så får de en e-post de må klikke på og vipps så er de med i "familieabbonementet" ditt.

 

Kan like gjerne være en gjeng med venner.

Når de først kom ut med familieabbonement trengte du ikke adresse, men når jeg la til en for ikke så lenge siden trengte jeg det.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Barnehage-rockerne er noen av de mest tragiske folka as. Haha.

Hvorfor er de det?
Fordi de vil egentlig være hardcore rockere som lever det harde rockelivet på veien med backstage-parties, brakfyll og groupies. Men istedenfor jobber de med den barnsligste og minst tøffe jobben som fins. Det er to motpoler. Det er ikke akkurat legit rock n roll å jobbe i barnehage. Så istedenfor å leve hardcore rocker-livet jobber de i barnehage og spiller taperblues på hybelen sin med tam Pokal-øl.

Lenge leve ytringsfriheten

Lenke til kommentar

 

 

Barnehage-rockerne er noen av de mest tragiske folka as. Haha.

Hvorfor er de det?

Fordi de vil egentlig være hardcore rockere som lever det harde rockelivet på veien med backstage-parties, brakfyll og groupies. Men istedenfor jobber de med den barnsligste og minst tøffe jobben som fins. Det er to motpoler. Det er ikke akkurat legit rock n roll å jobbe i barnehage. Så istedenfor å leve hardcore rocker-livet jobber de i barnehage og spiller taperblues på hybelen sin med tam Pokal-øl.

 

 

Du er altså en som bare skriver svada. Greit å vite hvem man skal hoppe over å lese kommentarer fra i fremtiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...