ari-gold1 Skrevet 1. oktober 2017 Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Har nå skaffet meg et stort mobilabonnement slik at jeg kan bruke 4g til å spille/se film etc. Problemet er at når jeg f.eks deler internettet med min playstation 4. Er hastigheten som testes på playstation mye lavere enn hastighet jeg tester direkte på mobilen uten å dele nettet. Siste måling direkte fra mobilen; 39,96 ned og 24 opp. Siste måling etter delt internett til playstation; 22,4 ned og 3 opp. Er det vanlig at hastigheten taper seg så mye? Endret 1. oktober 2017 av ari-gold1
Uderzo Skrevet 1. oktober 2017 Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Ja, du bruker wifi på iPhonen din, jeg vil tro den ikke er rask nok for 40/24. Endret 1. oktober 2017 av Uderzo
ari-gold1 Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter Skrevet 1. oktober 2017 Ja, du bruker wifi på iPhonen din, jeg vil tro den ikke er rask nok for 40/24. Kan det å anskaffe seg et datasim og en trådløs ruter være en god løsning tror du for å kunne få høyest mulig hastighet?
Uderzo Skrevet 1. oktober 2017 Skrevet 1. oktober 2017 Ja, det vil nok være raskere enn å bruke iPhone som mellomledd.
rvenes Skrevet 2. oktober 2017 Skrevet 2. oktober 2017 Ja, du bruker wifi på iPhonen din, jeg vil tro den ikke er rask nok for 40/24. iPhonen er nok raskere enn 40/24 på wifi.
Uderzo Skrevet 2. oktober 2017 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Ikke når du deler. Sendestyrken er nok noe annet. Edit: skal prøve det samme hvis jeg får tid og se hva jeg får. Endret 2. oktober 2017 av Uderzo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå