Gå til innhold

tele2 reklamer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

snakket med telenor:

 

Informasjon vedr Tele2s TV-reklame

 

Vi viser til Tele2s pågående TV-reklame hvor Tele2 henvender seg til Telenor Mobil kunder som har abonnementet Privat, og som ringer mer enn 4 min pr dag. I reklamen sammenlignes prisene på Privat med abonnementet Tele2 Mobil.

 

Telenor Mobil finner sammenligningen villedende, da en kunde som ringer mer enn 4 min. pr dag ikke vil bli anbefalt av Telenor Mobil å ha abonnementet Privat. En kunde med et slikt ringemønster bør ha Privat+, noe som gjør at sammenligningen endres dramatisk.

 

 

Telenor Mobil vil følge opp saken ovenfor Tele 2.

Lenke til kommentar

satt på bussen å så en reklame som sa : eneste måte du kan tjene penger på denne bussturen er å skifte fra nc smalltalk til tele2 et eller annet,, og under sto det, vis du ringer 5 min daglig, så sparer du ca 1100kr tror jeg det var, men hvem som ringer 5 min daglig har smalltalk?!

Lenke til kommentar
Jeg har et ganske rimelig (billigere enn Telenor/Netcom) Tele2 abbonnement(skrivefeil?), og jeg mottar snart et nytt sim-kort slik at jeg får enda billigere abb.

Tele2 har noe "pricematch" greier mot Telenor og Netcom...

Greit for meg  :green:

Hvilket abonnement er det, tørr jeg spørre?

 

 

Jeg liker ikke Tele2 nå, og vil neppe gjøre det i fremtiden heller! :devil:

De som har Tele2 bør iallefall ikke komme å rakke ned på Telenor og NetCom sine reklamer!

Endret av pologutt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tele2 er vel egentlig svensk, men har fått en stor greie i Norge. Jeg har selv Tele2 på fasttelefoni, abb., og 2 mobilabb., og har bare godt å si om Tele2. De bruker "small-bill",-)).

Poenget er for meg at Telenor i årevis har brukt våre penger, stort sett til å øke appanasjene sine,- konger i arabiske land hadde drept for et navn som "telenor". Telenor har et usynlig monopol, samtidig som de bruker millioner på reklame. Det kan de jo, men hvorfor ikke gjøre mobilbruk billigere??,- selvsagt ved den måten at de har glemt det gamle Televerket som staten sto for,- og dertil lånte et par tusen av alle abb.l.. Kvalmende er det, og Telenor står for dette.

Det er kvalmende av Telenor å være dyrere enn Tele2!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...