Gå til innhold

tele2 reklamer


Anbefalte innlegg

er det lov å sammenligne så direkte ?

husker vaskemiddel reklamer der de hadde teste mellom zalo og X...

 

er dette lov ? ;D

 

viss ingen har sett den :

 

"prisgaranti mot telenor"

"hør etter du som har telenor privat, du kan spare x kr ved å gå over til tele2"

Endret av Errae
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reklamene er nok fullt lov så vidt jeg vet. Forøvrig så er disse nye abonnementstypene til Tele2 meget intressante. Og nå før jul så "spyr" Tele2 ut masse ekstra provisjon til sine forhandlere (hovedsaklig Elkjøp) som igjen tilsier at kundene får utrolig gode priser på telefoner. Tele2 opererer jo med en prisgaranti iforhold til Telenor/Netcom - mer trenger en vel ikke å vite. PS: ja, nå omtaler vi kun de operatørene som sponser telefoner - ikke andre som f.eks chess (har forøvrig de selv) :-)

Lenke til kommentar

Synes Tele2 reklamene er ganske dårlige, prinsippet med "vi er bedre enn Telenor og Netcom" i ren klar tekst, synes ikke jeg fungerer. De burde heller reklamere med sine priser og tilbud osv, og så kunne heller folk selv sammenlikne med det NetCom reklamerer med/ Telenor etc. Men det er nå bare min mening, mener det at hvis en selger ikke har noe mer å si enn at "vi er bedre enn de" så har de ikke mye å fare med. Dårlig konkurranseopplegg.

Lenke til kommentar
Synes Tele2 reklamene er ganske dårlige, prinsippet med "vi er bedre enn Telenor og Netcom" i ren klar tekst, synes ikke jeg fungerer. De burde heller reklamere med sine priser og tilbud osv, og så kunne heller folk selv sammenlikne med det NetCom reklamerer med/ Telenor etc. Men det er nå bare min mening, mener det at hvis en selger ikke har noe mer å si enn at "vi er bedre enn de" så har de ikke mye å fare med. Dårlig konkurranseopplegg.

enig med deg der ja!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

synes uansett tele2 er bedre enn telenor og netcom da de skjønner at en kunde vanligvis prioriterer å ha et flere hundre kroner i året billigere abonnement enn å ha mulighet til å ringe telenor kundeservice 24/7. bruker selv chess å synes de er best, men jeg mener det er på tide at de litt mer uerfarne av mobilbrukerne faktisk får litt innsikt i hvor mye de faktisk kan spare på å bytte operatør... synes flere reklamer burde brukt slike prissammenligninger, mulig lidl komemr til å gjøre det samme og det med god grunn håper jeg :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...