eidos Skrevet 20. september 2017 Skrevet 20. september 2017 Hei, Er det mulig å kutte 1mm stål med en DeWalt DCS520 dykksag? Jeg ser DeWalt selger sagblad til metall i rett størrelse, men maskinen er vel egentlig ikke beregnet til dette. Noen som har erfaring å dele eller kan gå god for at det funker?
Inge Rognmo Skrevet 20. september 2017 Skrevet 20. september 2017 Sjekk turtallet på saga opp mot hva sagbladene er beregnet for; er det noenlunde likt, så ser jeg ingen grunn til at det ikke er verdt et forsøk, med forsiktig mating så du ikke kveler/dreper motoren...
eidos Skrevet 20. september 2017 Forfatter Skrevet 20. september 2017 Sjekk turtallet på saga opp mot hva sagbladene er beregnet for; er det noenlunde likt, så ser jeg ingen grunn til at det ikke er verdt et forsøk, med forsiktig mating så du ikke kveler/dreper motoren... Takk for kjapt svar. Sagbladet DWA7762 skal tåle 4200rpm og dykksaga er maks 4200rpm så skulle matche bra i allefall!
Andrull Skrevet 21. september 2017 Skrevet 21. september 2017 Bør gå bra da ja. Kan nok også vibrere noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå