Gå til innhold

TEST: HP Omen Accelerator


Anbefalte innlegg

Når man ser på minimum frame rate skjønner man at dette er idioti, du kommer aldri over 25 FPS selv med en 1080 Ti som betyr at det vil være skikkelig kjipt og hakkete å spille noe annet enn Civilization. Selv om snittytelsen kan være oppe i 85% (36 vs 42 med 1060 @ 2560x1440) er 17 vs 27 på minimum en enorm forskjell. Og det hjelper ikke å skru ned oppløsningen, på 1920x1080 er det 19 vs 38.

 

Trenger du ytelsen på farten, kjøp en spill-bærbar. Trenger du ikke ytelsen på farten, kjøp en spill-PC. Hvis du på død og liv ikke kan ha en "vanlig" laptop men må ha et flatbrød i møter er vel det jobb-PCen og da kan du vel like greit ta med en personlig laptop også? Det har jeg gjort på pendler-oppdrag...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

 

Ville jeg kunne plugget denne i den stasjonære PCen min dersom denne hadde hatt Thunderbolt kontakt?

 

Så fremt den fortsatt bruker standard thunderbolt protokoller så er det ingenting som stopper deg fra å koble den til enhver PC med thunderbolt muligheter. Spørsmålet er vel heller om det er en smart ting å gjøre. Du må huske at du her må ut med penger for kabinettet og skjermkortet, mens du fint kan oppgradere din stasjonære (gitt at den har ekspansjonsporter) med et skjermkort uten å være begrenset av hastigheten til thunderbolt slik denne Omen boksen er.

 

 

 

Jo det er klart! men ville gjort det lettere å forsvart hvis man kunne brukt den til noe når man IKKE var på farten også :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...