Gå til innhold

Fins det en smartklokke med 4G/SIM og halsreim?


Anbefalte innlegg

Fruen jobber som omsorgsarbeider, og de har ikke lov til å gå med armbåndsur eller mobilen på seg. Men en klokke i en halsreim går greit. Og hun vil gjerne vite det når noen ringer eller tekster henne, i tilfelle det er noe viktig. Siden mobilen ligger i skapet hennes, vil det selvsagt ikke funke med Bluetooth, så jeg trenger en klokke med SIM/eSIM til henne. Jeg har sett på Huawei Watch 2 Sports (oransje er kult!), som virker perfekt på nesten alle måter. Men jeg finner ikke noen løsning for halsreim til denne. Jeg er totalt fersk på smartklokker, jeg har ikke gått med klokke selv på nesten 20 år, etter at mobiltelefonen ble liten nok til å gå med i lomma hele tiden. Fins det en slags universalløsning som funker til dette, må man "MacGyvre" litt (henge den i spenna, eller noe sånt) eller er det en annen klokke som har det som trengs?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei

 

Min kone er i samme situasjon. Er du/dere fornøyd med sjefsavgjørelsen?

 

Vet at dette ikke er en mobiltelefon, men...

 

- Kan slike klokker spille musikk offline via Bluetooth til headset? Helst Spotify eller andre lydspor som mp3.

- Kan man lese en pdf fil på slike klokker?

- Kan man bruke nettlesere som Firefox eller Chrome med 4G versjonen?

Endret av Stratleray
Lenke til kommentar

Vel, det er ikke akkurat det vi har utforsket, men jeg vet at det er mulig å overføre MP3 til kokka, og det fins Spotify-app til den. Jeg vet ikke om den kan kjøre offline, men jeg tipper det.

 

Hvis det er mulig å få en PDF opp på klokka, mistenker jeg at du trenger forstørrelsesglass. Så det vet jeg ikke.

 

Og det fins en nettleser for Wear, men jeg tror ikke Firefox eller Chrome fins til det. Denne var den jeg så på Play, men igjen er det nok snakk om forstørrelsesglass eller bokstav for bosktav... https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appfour.wearbrowser

Lenke til kommentar

Vel, det er ikke akkurat det vi har utforsket, men jeg vet at det er mulig å overføre MP3 til kokka, og det fins Spotify-app til den. Jeg vet ikke om den kan kjøre offline, men jeg tipper det.

 

Hvis det er mulig å få en PDF opp på klokka, mistenker jeg at du trenger forstørrelsesglass. Så det vet jeg ikke.

 

Og det fins en nettleser for Wear, men jeg tror ikke Firefox eller Chrome fins til det. Denne var den jeg så på Play, men igjen er det nok snakk om forstørrelsesglass eller bokstav for bosktav... https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appfour.wearbrowser

 

Ok, takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...