Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor, Bluecom eller Tele2?


Anbefalte innlegg

Ja... Er det noen jeg absolutt burde velge eller absolutt ikke burde velge?

 

Bestillte egentlig ADSL for en stund siden men siden de :devil: kvalitofolka ikke har gjort en dritt og jeg må bestille på nytt så er det sikkert at jeg ikke bestiller derifra igjen!

 

Ute etter erfaringer her. Gode, dårlige? Kan også være fra andre.

 

Kan ikke få fra NGT eller Firstmile. Tiscali har jeg hørt mye rart om så de er utelukket sammen med Kvalito (seff!)

Endret av Pomfri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor er greie nok de da.. Hadde de før jeg fikk de jeg har nå(Tele2)... Telenor er stabile som få, men litt dyre... Tele2 har vært ustabil 3 dager sammenhengende(ca 20 min hver dag) siden januar. Ellers ikke noe tull jeg har merka i såfall.. Men men.. Selv om Telenor har monopolet, er det ikke alltid dem som er slemme for det.. Se på Microsoft... Alle mulige folk sitter og skriker at de sux. Hva med og lage et bedere OS eller bare bytte til Linux? Nei, innimellom må vi bare bøye oss i støvet og innrømmet at det er en grunn til at folk har monpol... Telenor satte opp linjene våre... Dere skulle vært takknemmelige.... Så det så...

Lenke til kommentar
Telenor er greie nok de da.. Hadde de før jeg fikk de jeg har nå(Tele2)... Telenor er stabile som få, men litt dyre... Tele2 har vært ustabil 3 dager sammenhengende(ca 20 min hver dag) siden januar. Ellers ikke noe tull jeg har merka i såfall.. Men men.. Selv om Telenor har monopolet, er det ikke alltid dem som er slemme for det.. Se på Microsoft... Alle mulige folk sitter og skriker at de sux. Hva med og lage et bedere OS eller bare bytte til Linux? Nei, innimellom må vi bare bøye oss i støvet og innrømmet at det er en grunn til at folk har monpol... Telenor satte opp linjene våre... Dere skulle vært takknemmelige.... Så det så...

Synes Telenor misbruker "monopolet" sitt når de uten noen form for varsel innfører 1GB grense på internettabonnementet mitt. I tillegg tar de mye betalt for gjerrige løsninger (GB-grenser). Hvorfor kunne de bare ikke ha det slik det var før, uten grenser? :ermm:

Lenke til kommentar
Det er en IDENTISK post om dette som heter ADSL leverandører, startet ikke lenge før du skrev denne. Og hvis du blar nedover og tilbake i tid så kan jeg garantere at du kommer til å finne sinnsykt mange emner som omhandler akkurat det samme.

 

Eller var det bare slik at du måtte lage en egen ?

Ja, seff er det fordi jeg bare MÅTTE ha min egen post! Rett og slett fordi jeg ikke så den andre.

 

Takker for svar så langt... så skal jeg bevege meg nedover til den andre posten. Tror bluecom ligger godt ann.

Lenke til kommentar

Gå for bluecom :thumbs:

Aldri noe tull med dem! Hadde stjelenor før, å var aldri særlig fornøyd med dem.. :thumbdown: B.la fordi de hastighetene de har er overpriset(synes jeg)

 

Et eksempel:

 

Telenor 704/128 m/1 GB grense 347,- (du kan legge til 5 GB med å betale 99,-)

Bluecom 720/128 u/grense 395,- (du har vanligvis 730)

 

Så heller 50 kr mer i mnd uten grense enn 50 kr mindre med grense..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...