Wotan Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 (endret) Har tidligere hatt ADSL fra ADSL.no og da var det dønn stabilt. Bytta til Tiscali pga. pris og opplever nå at nettleserene leter etter sidene i flere minutter og får tilslutt en feilmelding fra brannmuren min om at siden ikke er tilgjengelig pga DNS timeout. Noen andre som sliter med lignende i Østfold/Akershus? Kjekt å vite om andre har det samme før jeg feilsøker på mitt eget utstyr eller evt. kontakter ISP. Endret 8. desember 2003 av Wotan
cm630et Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Har hatt litt problemer med Tiscali de siste par dagene. Mister forbindelsen litt i tide og utide. Første gangen siden jeg fikk ADSL for 4 måneder siden som det er problemer. Så er det bare å vente i en liten evighet før man får kontakt med support da...
Duplo Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 (endret) Har hørt at det er en del som er misfornøyde med tiscali p.g.a. akkurat dette.. Endret 8. desember 2003 av Duplo
Axefjord Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 (endret) Kanskje det har noe å gjøre med uværet? Edit: Det med ustabilitet de siste dagene, altså.. Endret 8. desember 2003 av blackninja
oizann Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Heisann opplever akkurat det samme her,bor også på østlandet.Men jeg mottok UTROLIG nok en mail fra tiscali,nå skal det sies at jeg sendte dem mail for 3-4 uker siden og spurte om oppgradering,var ikke det jeg fikk svar på,men jeg fikk da svar på noe helt annet --------------------------------------------------------------------------------- Denne e-posten sendes til kunder som har tatt kontakt med oss vedrørende deres ADSL-linje. På grunn av en vesentlig større kundevekst enn forventet har vi den siste tiden hatt en utfordring med kapasitet, dette gjelder især på Østlandet. Dette har dessverre ført til at endel av våre kunder har fått en forsinket leveranse. Vi har iverksatt tiltak slik at store deler av våre utfordringer nå løst, og resten forventes løst i løpet av førstkommende helg. Det er desverre fortsatt noen kunder som mangler installasjonsdato. Dette jobber vi sterkt med å løse. Informasjon om installasjonsdato vil bli sendt når vi får bekreftet dato. Tiscali vil med dette også informere om at vi den 15. desember ferdigstiller en større oppgradering av vår linjekapasitet nord for Trondheim. Om dette ikke gir deg svar på dine spørsmål så ber vi deg svare på denne e-posten og beskrive ditt problemet. Vi vil da gjøre vårt ytterste for å løse det. Med vennlig hilsen Tiscali AS
OscarWoHA Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Jeg har Tele2. Bor i Østfold. For min del foregår linja slik i helgene: Av (10 minutter) - På (1 time) - Av (10 minutter) - På (1 time) - Av (10 minutter) - På (1 time) - Av (10 minutter) - På (1 time) - Av (10 minutter) - På (1 time) - Av (10 minutter) - På (1 time) - Av (10 minutter) - På (1 time) - Av (10 minutter) - På (1 time)... osv Til hverdags hender det heldigvis sjelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå