Gå til innhold

Amobil.no: Kan amobil kontakte Netcom ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser for meg ut som om Netcom har sitt på det rene.

 

9. SIKREDES PLIKTER VED SKADE

9.2 Sikrede må dokumentere sitt krav med;

 

"kopi av kvittering for kjøp av mobiltelefon, eller annen redegjørelse for kjøp av mobiltelefonen med IMEI-nummer, eller kopi av abonnementsskjema samt dato for kjøp av mobiltelefon."

 

http://www.netcom.no/content/Text.ASP?Cate...&Ident=1.1.2.15

Lenke til kommentar

hehe... du skal ikke høre om hvordan rutinene faktisk er!

 

Du skal fortelle Netcom med streng stemme, at det ikke står noe i vedtektene for deres Totalforsikring Pluss om at det skal fremvises kvittering med IMEI-nr. Hvis ikke dette blir forandret og alle som har denne forsikringen blir underrettet, skal de ikke ha noen mulighet for å kreve dette av forbrukerne!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her er mitt svar fra Nettcos skadeavdeling. Denne mailen er lagret og vil bli brukt mot Netcom hvis det trengs:-)

 

 

 

 

 

Hei,

 

Vi tar imot både kvitteringer med og uten imeinr. Det er ikke alltid det står imeinr på kvitteringene.

 

Mvh

NetCom Skadeavdeling

 

 

 

"xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>

07.12.2003 04:56

 

 

To: <[email protected]>

cc:

Subject: IMEI på kvitterinen

 

 

 

Hei har et spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med.

 

Stemmer det at kvitteringen på tlf må inneholde IMEI nr hvis man skal ha hjelp av forsikringen?

Jeg har akkurat kjøpt meg ny telefon og kvitteringen ineholder ikke IMEI nr. Bør jeg kontakte butikken og få en ny kvittering ?

Eller klarer jeg meg med en "vanlig" kvittering?

 

 

PFT xxxxxxxxxxxxx

Endret av Tommy Angelo
Lenke til kommentar

jeg har netcom totalforsikring og akkurat sjekket kvitteringen for kjøpet av min nye mobil. der står det ikke noe IMEI nr. :(

 

hva bør jeg da evt. gjøre? finne imei nummeret på telefonen og notere det ned på kvitteringen?

 

hva vil være det beste å gjøre for å sikre seg at man får penger tilbake ved et evt. ran?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...