Gå til innhold

html bøker


Anbefalte innlegg

Det er veldig mye som w3schools ikke tar med, så pass dere for å bruke den som "Gud".

...er et fint oppslagsverk, men mangler mye finurligheter. Det tar basic ting godt for seg og forklarer det mest godt, men det er helt klart mangler. Tror ikke siden hadde blitt noe bra hvis de skulle satt lys på alle mørke kroker ved web heller...

Jepp, du har helt rett :)

 

Poenget jeg egentlig vil frem til, er at alle sider har mangler. Derfor er det bedre å lære i fra flere sider, og ikke bare én.

Har du/dere noen forslag da, til tutorialer i HTML php/mysql eller noe. Som er bra, helst på norsk? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du/dere noen forslag da, til tutorialer i HTML php/mysql eller noe. Som er bra, helst på norsk? :p

Se lenken jeg postet til. Jeg letet lenge etter en god guide for HTML, ingen slår den.

 

For PHP finnes det ingen gode PHP-guides du kan bruke utelukkende. Alt er spredd og du må nok bare finne frem nettsted etter nettsted. Brukte sikkert en måneds tid på lesing og læring før jeg summet meg og kjøpte bok. Da lærte jeg også MySQL i samme sleng. CSS står også forklart på det nettstedet, utrolig elegant lagt, når du føler du kan begynne med det. Men som sagt, begynn først med HTML, til det sitter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...