Gå til innhold

OLED smadret QLED i britisk blindtest


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Det var ikke det du hevdet, du hevdet at de med vilje endrer redaksjonelt innhold for å fremme sine annonsører, en ganske annen påstand.

 

AtW

 

 

Pfft, man trenger ikke "endre" noe som helst. Man kan bare skrive anmeldelser basert på subjektiv synsing som "tilfeldigvis" kommer samsung til gode. Dette står jeg forøvrig ved, tek.no mottar penger fra samsung underforstått i bytte mot gode anmeldelser. Samsung bruker mer penger enn noe annet tekselskap på markedsføring, og selvfølgelig havner noe av dette i lomma på "upartiske" anmeldere. Sjekk anmeldelsen av spillskjermer på forsiden f'eks.

 

Dette er ikke engang ulovlig i Norge, og det er utbredt kultur for å gjøre slikt. 

Så det du sier nå er at tek.no favoriserer samsung i testene sine? Akuratt som at de får et par ekstra poeng fordi samsung betaler penger til tek.no?

 

Nå må du være spesifikk her syns jeg og legge ved noen beviser. Hvis ikke, holder du pisspreiket for deg selv..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

 

Så det du sier nå er at tek.no favoriserer samsung i testene sine? Akuratt som at de får et par ekstra poeng fordi samsung betaler penger til tek.no?

 

Nå må du være spesifikk her syns jeg og legge ved noen beviser. Hvis ikke, holder du pisspreiket for deg selv..

 

 

Lovlig sent men likevel, the proof is in the pudding i dette tilfellet. Antallet toppanmeldelser for alt samsung lager, samt at tek.no konsekvent nekter å svare på hvorvidt samsung "kompenserer", er bevis nok.

Lenke til kommentar

 

Så det du sier nå er at tek.no favoriserer samsung i testene sine? Akuratt som at de får et par ekstra poeng fordi samsung betaler penger til tek.no?

 

Nå må du være spesifikk her syns jeg og legge ved noen beviser. Hvis ikke, holder du pisspreiket for deg selv..

 

Lovlig sent men likevel, the proof is in the pudding i dette tilfellet. Antallet toppanmeldelser for alt samsung lager, samt at tek.no konsekvent nekter å svare på hvorvidt samsung "kompenserer", er bevis nok.

LOL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...