Gå til innhold

Dyreste pc som har blitt modda?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
han som laga heavy metal er vel en sterk kandidat på verdensbasis

 

trur han brukte ca 30000 usdollar på den.

 

vil ikkje vite kor mange kroner det blir.

Du mener den lille bilen? nekter å tro at han brukte det! hva er dollar kursen? ca 6.65 nå. 30000 * 6.65 = 199500 hundreognittinitusenfemhundre kroner.. det kan ikke være riktig :ermm:

Lenke til kommentar

hvis det var kula mi dere snakke om, så kan den kjøpes på oslo teknisk museum. der kosta den 700 spenn, men det er jo 5-6 år siden da.

har sett den på en lekebutikk, til 200 eller one sånt, men vet ikke om dette er noe seriøse greier. nei, den ødelegger ingenting. jeg har limt og fuga den med trelim, så den sitter meegeet godt fast. trelim anbefaler jeg til kabinettet.

 

etter min nyeste re-modding i kabinettet, har jeg røska vekk den ene HD ramma, flytta kula helt til høyre, og lagt katodene så de ikke synes. dette ga en bedre effekt. har bilder av dette å, hvis noen absolutt må se. er ikke så anderledes en slik den er nå

Lenke til kommentar
han som laga heavy metal er vel en sterk kandidat på verdensbasis

 

trur han brukte ca 30000 usdollar på den.

 

vil ikkje vite kor mange kroner det blir.

Du mener den lille bilen? nekter å tro at han brukte det! hva er dollar kursen? ca 6.65 nå. 30000 * 6.65 = 199500 hundreognittinitusenfemhundre kroner.. det kan ikke være riktig :ermm:

mener det var det som stod

 

han brukte vel omtrent 15000 dollar på chrome til bilen

 

10000 av dei var til eit understell som berre forsvann ut av prosjektet, men dette er berre tal som eg meinar å hugse, ikkje sikkert det stemmer.

 

du får søke og lese worklogen hans viss du vil ha sikre tall

Lenke til kommentar
Just another unuseless thread, sponsored by ALI! :thumbs:

useless = unødvendig, det du skriver her blir altså un-useless, mao. IKKE ubrukelig. Bra jobba :) *ler*

 

DimensionX Den kulen din, det er sånn som at om man tar fingeren inntil så kommer strålene mot fingeren din?

 

Artic: Tørketrommel, bilder, fort! :)

Lenke til kommentar
hvis det var kula mi dere snakke om, så kan den kjøpes på oslo teknisk museum. der kosta den 700 spenn, men det er jo 5-6 år siden da.

har sett den på en lekebutikk, til 200 eller one sånt, men vet ikke om dette er noe seriøse greier. nei, den ødelegger ingenting. jeg har limt og fuga den med trelim, så den sitter meegeet godt fast. trelim anbefaler jeg til kabinettet.

 

etter min nyeste re-modding i kabinettet, har jeg røska vekk den ene HD ramma, flytta kula helt til høyre, og lagt katodene så de ikke synes. dette ga en bedre effekt. har bilder av dette å, hvis noen absolutt må se. er ikke så anderledes en slik den er nå

Mener jeg så en sånn kule hos Europris, prisen er jeg ikke sikker på men det er vel ikke så vanskelig å finne ut det :)

Lenke til kommentar

nei det er ikke strøm...det er form for radiobølger fikk vi vite av gk elektro læreren min...

hvis man har en stor kule, kan man ta et lysrør og holde nærme, så begynner det å lyse! sprøtt å se på når det ikke er koblet til noenting! man kan også legge et kronestykke e.l. oppå, og ta forsiktig på denne tingen(den må være av metall) så får man støt. meget lite, men man kan se lysbuen. denne jeg har kan også settes så den blinker etter lyd :) ikke at det hadde vært vanskelig å fikse ellers, men dette er innebygd

Lenke til kommentar

Har en sånn plasma kule jeg også. Fikk den av kompis som driver en butikk som selger den. Og ja, jeg prøvde det som DimensionX nevnte: å legge en mynt oppå og ta på mynten. Fikk et litt støt, men det jeg kjente best var at fingeren min ble veldig varm! Den lukta også litt som det en TV gjør når du tar hånda di over TV flata. Dessuten lager den en svak, høyfrekvent lyd.

Til deg som har den inni pc-en: Er du sikker på at det er trygt å ha den der, hvis den elektromagnetisk så er det vel ikke særlig smart?

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har vel brukt altfor mye på modding :\

 

Her er prisene fra da jeg kjøpte sånn ca:

 

LianLi PC6099B: 2400 kr

5 katoder m\invertere(bruker ikke alle): litt over 500 kr?

4 LED vifter: 400 kr ca.

Lakk: 80 kr

LEDs: 100 kr

Plexi: 90kr

Temp måler: 150kr

Badge: 25kr

 

Til sammen: 3745

 

Og ny vannkjøling til 3000 kr

 

Til sammen da: 6745

 

:blush:

Lenke til kommentar

Casemod:

 

-kabinett: chieftec bigtower:

 

-pussing v/ bilopretter: 900,-

-lakkering v/ bilopretter: svart/sølv: 4799,-, lakkerte alt, CDrom +++

 

-plexivindu(blått): 150,-

-window etch: 60,-

 

-LED: ca100,-

 

-katoder (5stk): 300,-

- Inverter: 85,-

 

-blå LED vifter: 665,- (2bak, 3foran, 2blowholes)

 

+ litt småting: ca150,-

 

-Temp måler : 150,-

 

TOTAL: 7359,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...