Gå til innhold

Hvordan kan jeg få bestilt denne:


Anbefalte innlegg

 

 

 

Jeg vil tro Trust enheten skal være kompatibel med Windows 7. Kan være at den er defekt eller vanskelig.

På TV vil jeg tro at en må koble til en analog hodetelefonutgang. Må i såfall ha en trådløs sender som er beregnet for analog hodetelefonutgang.

Det tror jeg du har rett i, og det vil nok bli enklere å få til også. Slik sender har jeg jo allerede. Men jeg vil gjerne kunne bruke MDR 1000 trådløst. Får se litt på det.

 

Et enkelt spørsmål: Kan man splitte en optisk utgang og finnes det en konverter til analog signal? Nå mister jeg den analoge lyd fra tv når jeg plugger inn en optisk lydplanke. Jeg ønsker å kunne benytte hodetlf. samtidig som planken gir lyd. Dette fordi jeg noen ganger trenger hodetlf. for å oppfatte det som sies. Til dette ville jeg altså trenge både en splitter go en converter. Får prøve å google litt.

 

Denne splitter: http://tinyurl.com/yakuvxyj  (Kr. 39)

 

Jeg må kopiere linken til MSWord for at det skal fungere.

 

Da er det bare konverter optisk -analog som mangler

 

Fant en optisk til analog her (jeg har ikke vurdert om dette er et bra produkt eller ikke):

https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/receiver-og-forsterker/FIIOD03/fiio-d-a-konverterer-dac-d03k

 

 

I dag har jeg opplevd et skikkelig mareritt. Jeg har en maskin som har vært i bruk over flere år uten problemet. Dessuten hadde jeg et par kabinetter som jeg ville ta i bruk, og satte inn nye ASUS hovedkort og tenkte at det skulle gå greit. Men i dag har jeg hatt bare problemer. Jeg får ikke lyd ut av noen av maskinene, selv ikke den som jeg har brukt i årevis! Jeg har prøvd med Musicmatch (derfor jeg bruker XP), og Windows Media.men ingen av dem gir det minst pip på noen utgang hverken for linje eller hodetlf. Hva i all verden er det som skjer? Jeg har rett og slett kapitulert, gitt opp, og det har aldri hendt før! Jeg går og kjøper en ny ASUS maskin i morgen, må vel i det minste kunne benytte MS Media spiller. Men jeg tar ikke noe for gitt, det er trolldom på gang her. Skulle gjerne hatt Dr. Venkman og hans team her nå! For de som måte følge noe av det jeg poster, vær obs. jeg snart fyller 88. På bildet er jeg bare 70.

Endret av rofl2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Prøver du bare å plugge inn og ut høyttalere/hodetelefoner, eller har du vært inne i lydpanelet og sett der? Husker ikke hvordan det ser ut i XP men regner med du der også kan høyreklikke lydikonet nede til høyre (system tray, på startlinjen) og så velge avspillingsenheter eller noe i den dur. På en eller annen måte komme frem til noe ala dette:

 

win7_defaultsc_2.JPG

 

Det som er viktig der er hvilken enhet som er satt som standard, og om den indikerer å spille av lyd når du spiller noe på PC)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg vil tro Trust enheten skal være kompatibel med Windows 7. Kan være at den er defekt eller vanskelig.

På TV vil jeg tro at en må koble til en analog hodetelefonutgang. Må i såfall ha en trådløs sender som er beregnet for analog hodetelefonutgang.

Det tror jeg du har rett i, og det vil nok bli enklere å få til også. Slik sender har jeg jo allerede. Men jeg vil gjerne kunne bruke MDR 1000 trådløst. Får se litt på det.

 

Et enkelt spørsmål: Kan man splitte en optisk utgang og finnes det en konverter til analog signal? Nå mister jeg den analoge lyd fra tv når jeg plugger inn en optisk lydplanke. Jeg ønsker å kunne benytte hodetlf. samtidig som planken gir lyd. Dette fordi jeg noen ganger trenger hodetlf. for å oppfatte det som sies. Til dette ville jeg altså trenge både en splitter go en converter. Får prøve å google litt.

 

Denne splitter: http://tinyurl.com/yakuvxyj  (Kr. 39)

 

Jeg må kopiere linken til MSWord for at det skal fungere.

 

Da er det bare konverter optisk -analog som mangler

 

Fant en optisk til analog her (jeg har ikke vurdert om dette er et bra produkt eller ikke):

https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/receiver-og-forsterker/FIIOD03/fiio-d-a-konverterer-dac-d03k

 

 

I dag har jeg opplevd et skikkelig mareritt. Jeg har en maskin som har vært i bruk over flere år uten problemet. Dessuten hadde jeg et par kabinetter som jeg ville ta i bruk, og satte inn nye ASUS hovedkort og tenkte at det skulle gå greit. Men i dag har jeg hatt bare problemer. Jeg får ikke lyd ut av noen av maskinene, selv ikke den som jeg har brukt i årevis! Jeg har prøvd med Musicmatch (derfor jeg bruker XP), og Windows Media.men ingen av dem gir det minst pip på noen utgang hverken for linje eller hodetlf. Hva i all verden er det som skjer? Jeg har rett og slett kapitulert, gitt opp, og det har aldri hendt før! Jeg går og kjøper en ny ASUS maskin i morgen, må vel i det minste kunne benytte MS Media spiller. Men jeg tar ikke noe for gitt, det er trolldom på gang her. Skulle gjerne hatt Dr. Venkman og hans team her nå! For de som måte følge noe av det jeg poster, vær obs. jeg snart fyller 88. På bildet er jeg bare 70.

 

1. Windows XP er utgått på dato nå. Vil anbefale å ikke bruke dette om det blir problemer.

2. Lyd ut. Jeg vet ikke.

3. MS Media spiller skal kunne brukes ja, også på Windows 10.

4. Kjøpe ny maskin kan være lurt av og til, ikke minst for å få Windows 10 som er bedre.. Tilvenning kan ta litt tid.

Lenke til kommentar

Håper det er greit jeg spørr om dette her.
Den pluggen som woffington linket vil denne fungere som en bluetooth adapter uten å være koblet til pc?

Altså jeg har en USB utgang i bilen
(http://www.ebay.com/itm/Car-Audio-MP3-USB-Interface-Aux-Adapter-For-Mazda-3-323-6-CX-7-RX-8-MPV-MX-5-/131551751230?fits=Make%3AMazda%7CModel%3ARX-8&epid=632678984&hash=item1ea1186c3e:g:geMAAOSw4hdXIG3i&vxp=mtr)

 

Denne har en USB utgang som er ment for å plugge inn minnepenn for å spile av musikk.
Er det mulig at denne bluetooth brikken du nevner vil fungere her? Vil en bluetooth adapter kunne fungere uten noen form for drivere eller tilkobling til pc?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Denne har en USB utgang som er ment for å plugge inn minnepenn for å spile av musikk.

Er det mulig at denne bluetooth brikken du nevner vil fungere her? Vil en bluetooth adapter kunne fungere uten noen form for drivere eller tilkobling til pc?

Veldig tvilsomt. Enheten må støtte USB lydkort, og er liten grunn til at den du linker til skulle ha den støtten. Pluggen er i tillegg en sender, så usikker på hvorfor du skal sende lyd fra bilstereoen - du kan uansett ikke sende TIL den med den pluggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...