Gå til innhold

Kanskje noen kan hjelpe meg. Noen som vet?


Smurfin

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg har en Gopro Hero 5-session, og jeg har forsøkt å koble goproen og min Huawei P10-telefon.
De er tilkoblet, men kameraet kommer ikke på telefonen min.
 
Jeg har prøvd på min kjæreste sin Samsung Galaxy S8 og en iPhone, som fungerer perfekt!
 
Jeg har sendt Huawei en epost, men de vet ikke hva som er galt.
 
Noen som kan hjelpe meg??

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville forsøkt å slått av og på mobilen, samt reinstallert Appen for å se om det hjelper.

Noen ganger bare tufser ting seg uten mål og mening.

Har avinstallert appen mange ganger og slått av og på mobilen mange ganger.. Det står at mobilen og goproen er tilkoblet hverandre. Det kommer opp på kameraet at de er connected. Men enda så kommer ingenting opp..

Lenke til kommentar

Det kan være feil i softwaren på mobilen, har selv en eldre HTC som nullstilte og satt igjen med en tilnærmet ny mobil, da den var tregere enn en ost før gjorde dette.

 

Men det er selvsagt en siste løsning som tar tid, Apper som må settes opp osv.

Tror du det kan være en løsning å tilbakestille mobilen min til fabrikkinstillinger å prøve på nytt??

Lenke til kommentar

 

Det kan være feil i softwaren på mobilen, har selv en eldre HTC som nullstilte og satt igjen med en tilnærmet ny mobil, da den var tregere enn en ost før gjorde dette.

 

Men det er selvsagt en siste løsning som tar tid, Apper som må settes opp osv.

Tror du det kan være en løsning å tilbakestille mobilen min til fabrikkinstillinger å prøve på nytt??

 

Ja det er som sagt litt styr å sette opp, men kjører du full backup og tilbakestiller når den er satt opp på nytt, faller det meste på plass igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...