Gå til innhold

Bunesstranda


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er sikker på at du har en fin ferietur. I dag var det 25 grader (hos meg) i skyggen kl. 14. Vet ikke om det var mer tåkete der ute.

 

Selv med ei lang sandstrand er det ikke tvil om

at dette er i (nord) Norge. Fint, rolig og stemningsfullt bilde. Menneskene med forskjellig avstand fra kameraet markerer avstandene og angir fint dybdeperspektivet i bildet.

 

Det kommer helt sikkert flere severdige bilder fra ferien din her oppe. Lykke til videre.

Mvh Oddvar

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig bilde av en flott strand med en fin og spiss nut i bakgrunnen .

Disse strendene i nord Norge er regnet som verdens vakreste men som du selv har erfart i kaldeste laget.

Har badet i Tromsø en gang og da var det målt 10 grader klokken 12 på dagen .

Det føltes som om kniver stakk i foten når vi vasset uti .

 

Alec

Lenke til kommentar

Fint nordlands landskap ☺ Artig nær det är mulig at bada og fint vær på ferie ☺ God tur videre ☺

Mvh Leif

  

Trenger jeg å si noe mer....

Nesten som syden, helt til du stikker tærne i vannet:-)

  

Pastel farver idyl romantik drømme og ja hvad ved jeg ..Er solgt...hilsen Sus

  

Makalaust flott prospektkortbilde!

Fin komp.

Du har sikkert en super ferietur der oppe.

Mvh Fredrik

  

Er sikker på at du har en fin ferietur. I dag var det 25 grader (hos meg) i skyggen kl. 14. Vet ikke om det var mer tåkete der ute.

Selv med ei lang sandstrand er det ikke tvil om

at dette er i (nord) Norge. Fint, rolig og stemningsfullt bilde. Menneskene med forskjellig avstand fra kameraet markerer avstandene og angir fint dybdeperspektivet i bildet.

Det kommer helt sikkert flere severdige bilder fra ferien din her oppe. Lykke til videre.

Mvh Oddvar

  

Nydelig bilde av en flott strand med en fin og spiss nut i bakgrunnen .

Disse strendene i nord Norge er regnet som verdens vakreste men som du selv har erfart i kaldeste laget.

Har badet i Tromsø en gang og da var det målt 10 grader klokken 12 på dagen .

Det føltes som om kniver stakk i foten når vi vasset uti .

Alec

  

Hei

Ser du komm deg denne fantastiske flotte plassen. Lengter opp når jeg ser dette bildet. Flott bilde som nesten illustrerer hvor sort det er.Ett bilde kan ikke vise hvor stort og flott det virkelig er her.

Hei, alle sammen! :)

Tusen takk for de hyggelige tilbakemeldingene!

Jeg har det så fint her! Ingen andre mennesker i hele verden kan ha det finere enn meg nå!

Har hatt fantastisk vær og nydelige turer og har tatt nok bilder til å fore dere helt til jul...

Det er som Jarle skriver, en helt ubeskrivelig stor strand dette her. Når vi gikk fra vannkanten og inn til skaret der man går over til andre siden, så tror jeg nok vi gikk i sand i 10-15 minutter, altså på tvers av stranden! Det føltes litt som en ørkenvandring i grunnen.

Det lå en gård her ute, men den ble også fraflyttet rundt 1950. Det kom flytende en mine fra krigens dager som eksploderte og ødela husene og drap en mann.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...