EL_Lobo Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 dette må dere bare få med dere ! http://www.itavisen.no/art/1298279.html morsan er kriminell, ho surfe på nettet :cry: og jeg er synderen , da det var jeg som fiksa maskin og internett til henne :sad: :sad: :sad: [ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-03-01 01:09 ]
tunefish Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 Hehe, ja du skal passe deg nå... Den saken blir bare så latterlig dum at jeg ikke engang gidder å bruke energi på å finne motargumenter til den. Jeg klarer hvertfall ikke å ta det særlig seriøst.
moft Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 eneste rimelige løsingen er å boikotte musikk-monopolistene til dem går konk.. disse grådige selskapene later som om dem tenker på artistene når det er dem selv som får 80% av inntektene fra platesalg. og så selger svina musikk fra døde folk leeenge etter at deres kontrakt er gått ut , dem bare beholder musikkrettighetene gratis... slutt å kjøpe cd-plater fra kjente musikkmonopolister , insistér på å kjøpe på nettet fra musikeren/gruppen direkte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå