Gå til innhold

Finnes det strykefrie skjorter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

Har en strykefri fra Vanucci. Den er strykefri i den grad at den ikke får mye vrinkler etter jeg har vasket den, forutsatt den blir hengt på kleshenger til tørk. Men den får uansett vrinkler om jeg pakker den ned i bag. Så de skal vel henge fint når de ikke brukes. 

Lenke til kommentar

vrinkler

Du mener sikkert skrukker eller rynker?

 

VR: Se etter skjorter som er merket med "non iron" eller "wrinkle resistant". De funker vel til en viss grad, men behandlingen stoffet har fått vaskes ut eller svekkes etter en stund etter min erfaring, i hvert fall i den prisklassen jeg prøvde (Dressmann, Charles Tyrwhitt, o.l.). Jeg har ikke lenger noen strykefrie skjorter, og klarer meg greit i hverdagen uten å stryke. Vær forsiktig med sentrifugeringshastigheten når du vasker skjortene, og rist og strekk skjortene litt før du henger de til tørk på kleshengere, så kommer du langt. Dess tynnere stoffet i skjorta er, dess lettere får den rynker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

Ja, det høres mer riktig ut. Takker, var svært ukomfortabel med å skrive ordet "vrinkler" x)

Endret av Slettet+921324
Lenke til kommentar

Har en strykefri fra Vanucci. Den er strykefri i den grad at den ikke får mye vrinkler etter jeg har vasket den, forutsatt den blir hengt på kleshenger til tørk. Men den får uansett vrinkler om jeg pakker den ned i bag. Så de skal vel henge fint når de ikke brukes. 

 

Ja, det burde gå bra. Har du link til denne skjorten? 

Det er ikke tilfeldigvis denne?

 

https://www.miinto.no/p-700967-lysebla-vannucci-skjorte/LT.BLUE%20STRIPE?mkwid=s_dc&pcrid=68592649822&pkw=&pmt=&gclid=EAIaIQobChMIr4zH1dCV1QIVxsqyCh1x9gWJEAYYAiABEgLChvD_BwE

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...