pro point Skrevet 17. juli 2017 Skrevet 17. juli 2017 (endret) Har ikke bag fra før, lurer derfor på om man får utdelt det under førstegangstjenesten i rekrutten eller om jeg må skaffe meg selv. Skal da til Madla i luftforsvaret Endret 17. juli 2017 av pro point
Sampson Skrevet 17. juli 2017 Skrevet 17. juli 2017 Du får "alt" du trenger, inklusive 2 bagger. Ting jeg vil anbefale at du tar med selv: Klesbretter (sånn plastklaffer til å brette klær) Lakenstrekker (stropper du fester under for å jukse med lakenet) Gode joggesko Mobilt bredbånd Klokke som tåler litt - Casio G-Shock feks Var selv på madla, det er den mest autentiske "rekrutten" i norge, 1500-2000 ferskinger i 1 leir. 2
Dubious Skrevet 17. juli 2017 Skrevet 17. juli 2017 Fikk bag for militærutstyret den gangen jeg var på Madla i 2002 Type skipssekk som ser ut som en søppelsekk 1
pro point Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Skrevet 17. juli 2017 Takker for svar. Er det slik at man får utdelt joggesko og er disse isåfall behagelige å jogge i?
Sampson Skrevet 17. juli 2017 Skrevet 17. juli 2017 Takker for svar. Er det slik at man får utdelt joggesko og er disse isåfall behagelige å jogge i? Får sko og innesko ja, jeg brukte egne da de du får i forsvaret er sko til 500,- 1
Dubious Skrevet 18. juli 2017 Skrevet 18. juli 2017 Joggeskoene var greie nok, men finskoene var elendige, men det er lenge siden jeg var i militæret Finskoene kom hjem ubrukt (Hadde egne) Har fortsatt militærstøvlene, ser nesten ikke at de er gamle annet tips er å stå opp tidlig så slipper en å stå så lenge i kø re opp senga og sånt etter at en har spist 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå