Gå til innhold

Vurderer du Oculus Rift? Da bør du slå til nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bekrefte at prisen hos Occulus inkluderte frakt og moms. Fikk briller/touch-sensorer på mandag via UPS (bestilte onsdag forrige uke). 

 

For ca. 4300,- totalt er dette en veldig bra deal i forhold til tidligere priser hvor man måtte ut med mellom 9 og 10 tusen for samme oppsett. Veldig fornøyd så langt.

Endret av HansLo
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Hei!

 

Igjen har Oculus salg på Rift, nå til ca. 3850 kr, eller 399 €. De sier at tilbudsprisen inkluderer frakt og avgifter. Mine gammeldagse foreldre tror ikke noe på dette, men etter å ha lest denne tråden så stoler jeg mer på Oculus.

Er det noen som i det siste har bestilt Oculus Rift fra Oculus.com og nok en gang kan bekrefte at prisen som oppgis er inkludert frakt, moms, toll og andre avgifter?

 

Mvh

Lenke til kommentar

Hei!

 

Igjen har Oculus salg på Rift, nå til ca. 3850 kr, eller 399 €. De sier at tilbudsprisen inkluderer frakt og avgifter. Mine gammeldagse foreldre tror ikke noe på dette, men etter å ha lest denne tråden så stoler jeg mer på Oculus.

Er det noen som i det siste har bestilt Oculus Rift fra Oculus.com og nok en gang kan bekrefte at prisen som oppgis er inkludert frakt, moms, toll og andre avgifter?

 

Mvh

 

Jeg kan bekrefte at alle avgifter er inkludert i prisen.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Igjen har Oculus salg på Rift, nå til ca. 3850 kr, eller 399 €. De sier at tilbudsprisen inkluderer frakt og avgifter. Mine gammeldagse foreldre tror ikke noe på dette, men etter å ha lest denne tråden så stoler jeg mer på Oculus.

Er det noen som i det siste har bestilt Oculus Rift fra Oculus.com og nok en gang kan bekrefte at prisen som oppgis er inkludert frakt, moms, toll og andre avgifter?

 

Mvh

Det stemte i hvert fall da jeg bestilte den tiden og det har vært flere andre her på forumet som har kunnet bekrefte det samme. Prisen som er oppgitt på hjemmesiden til Oculus er alt du betaler :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...