Gå til innhold

GUIDE: Høyttalere som tåler vann 15 høyttalere som tåler både vann og sand – helt perfekt til sommeren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en gammel Logitec oppladbar høyttaler uten bt, men den har kongelyd og har vært med "over hele verden". Nå begynner batteriet å ikke ville ta ladning, så den bor på terrassen, tilkoblet strøm. Takker for bra artikkel. Tror nok jeg finner en ny reisepartner i utvalget over. Libratone sin "pocketbok"-høyttaler ser spennende ut...

Endret av Olav B
Lenke til kommentar

Viktig å få fram at UE sine høyttalere er tilpasset IPhone. De spiller vesentlig mye høyere og bedre med IPhone koblet til enn andre telefoner. Selv har jeg Huawei P8 som har meget god spiller innebygd i telefonen. Blir puslete lyd fra UE-høytalerene mine. Fruen sin IPhone fyller stuen og vel så det...

Lenke til kommentar

Viktig å få fram at UE sine høyttalere er tilpasset IPhone. De spiller vesentlig mye høyere og bedre med IPhone koblet til enn andre telefoner. Selv har jeg Huawei P8 som har meget god spiller innebygd i telefonen. Blir puslete lyd fra UE-høytalerene mine. Fruen sin IPhone fyller stuen og vel så det...

 

Min megaboom spiller vell så bra med min s7 som med venners iphone. Kan være fikset på nyeste generasjon! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Egoismen og vettløsheten rår når folk møter opp på stranda der det er masse mennesker og spiller musikk for full guffe. Tror disse egoistene at alle liker deres form for musikk?

Sist gjorde jeg nesten alvor av trusselen om å knuse hele stereoanlegget hvis jeg så mye som hørte et pip.

De beste høyttalerne for stranda er dem som ikke lager lyd i det hele tatt!

Lenke til kommentar

 

Viktig å få fram at UE sine høyttalere er tilpasset IPhone. De spiller vesentlig mye høyere og bedre med IPhone koblet til enn andre telefoner. Selv har jeg Huawei P8 som har meget god spiller innebygd i telefonen. Blir puslete lyd fra UE-høytalerene mine. Fruen sin IPhone fyller stuen og vel så det...

 

Min megaboom spiller vell så bra med min s7 som med venners iphone. Kan være fikset på nyeste generasjon! :)

Vet du (eller noen andre) om dette gjelder "LOGITECH UE WONDERBOOM"? Den spiller bra fra min Galaxy S9+, men er jo litt nysgjerrig bare på om det blir en del bedre lyd med Iphone :-) Kan man forøvrig firmware oppdatere disse Logitech UE høyttalerne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...