Gå til innhold

Steelseries siberia 650 reklamasjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et steelseries siberia 650 headset som er ca 6 måneder gammelt. Idag når jeg skulle ta det på meg løsnet plutselig venstre "ørepute". Headsetet fungerer forsatt, men dette gjør det vanskelig å bruke. Kan jeg reklamere på dette? Bilde:

http://i.imgur.com/kyCaj8M.jpg

Tvilsomt, Det er en fysisk skade og butikken du kjøpte det i vil neppe ta det inn som reklamasjon, ( har hatt lignende problemer selv ). Skal du ha noe igjen for dette så burde du enten ta det via Inboforsikring eller kontakte produsenten direkte. Det kommer mest sansynlig butikken til og si også.

 

Men det skader ikke og prøve, Ring butikken og spør hvordan de forholder seg til en slik skade. Om det er nettbutikk kan du ende opp med og måtte betale frakt begge veier, du må sende det inn, så må de ta en titt på skaden, er det ikke godkjent som reklamasjon eller garanti så sende de det tilbake og da må du også betale frakt den veien. 

 

Jeg fikk skade på mitt Razer Man`O War og fikk ikke igjen på reklamasjon, Det var en fysisk skade som skjedde pga dårlig kvalitet, det var pent brukt og på ingen måte skadet av meg, men 2 små plastbiter som holdt hodeputen på plass knakk når jeg skulle sette det på meg. Jeg fikk ikke igjen av Razer, ikke igjen av butikken men jeg ringte og fortalte om det til der jeg har Innboforsikring og jeg fikk igjen 1,700 kr ( Jeg betalte ca 1900 for det ).

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...