Gå til innhold

Fjerne PSNkonto fra PS4?


Anbefalte innlegg

Hei! Dette haster litt da noen kommer og henter PS4'en min i dag. Broren min har en PS4 slim som er logget inn med samme bruker som på PS4'en. Nå som jeg skal selge den gamle må jeg få fjernet brukeren og alt innhold fra den uten å slette brukeren på PS4 slim'en også. Setter stor pris på raske svar. Fant ikke noe på internett. Noen som vet hva jeg gjør?

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noe som dette du tenker?

 

 

https://www.playstation.com/no-no/get-help/help-library/my-account/device-activation-deactivation/how-to-deactivate-a-playstation-4-system/

 

Du vil vel da at den nye PS4 slim skal være det nye primærsystemet. Når det er gjort står du vel ganske fritt til formatere den gamle konsollen

Jeg gjorde dette, men det jeg stusset på var at etter jeg hadde gjort det var fortsatt brukeren på maskina. Selv etter å ha trykket på de greiene med deaktivering.

Lenke til kommentar

 

 

Hei. Har fått PS4 slim og har allerede PS4. Skal derfor selge min gamle PS4. Problemet er at jeg kjøpte GTA 5 innpå selve ps4'en (ps4 store). Lurer derfor på om det er mulig å overføre spillet og dataene mine (det jeg har gjort på gta) fra ps4'en til min nye ps4 slim. Noen som vet hvordan man gjør dette?  :)

 

Takk

 

 

 

"snip"

 

NB! Husk å formatere den gamle PS4 hardisken før du selger den.

 

 

Som jeg skrev i den første tråden han lagde...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...