foenix Skrevet 18. juni 2017 Skrevet 18. juni 2017 "Du må ha tillatelse fra administrator" er beskjeden jeg får når jeg prøver å slette disse filene. Det er kun meg som bruker denne pc-en jeg har Win 7 32 bits home-utgave og lurte på hva jeg skal gjøre for å få slettet disse filene.
Pop Skrevet 18. juni 2017 Skrevet 18. juni 2017 Hvordan prøver du å slette filer? Manuelt eller via et antivirusprogram? Noen virus må du renske fra Windows Safe mode. Andre igjen må du lage deg en oppstarts-cd/usbstick, boote via denne og kjøre antivirus derfra. Søk f.eks "bootable antivirus" og tilsvarende, så får du opp en del treff på gode og noen ikke fullt så gode verktøy.
Syar-2003 Skrevet 18. juni 2017 Skrevet 18. juni 2017 I stedet for å tukle med permissions , ownership og eventuelt safe-mode så hender det jeg bruker "FileASSASSIN" fra malawarebytes eller "unlocker" fra IObit type program til sånt. Sparer tid og slipper å tukle med folder permissions (hvis f.eks i protected directory , owned , in use by other process o.l) unlocker FileASSASSIN finns også som portable app så man kan kjøre den fra en usb pen e.l https://www.malwarebytes.com/fileassassin/
foenix Skrevet 18. juni 2017 Forfatter Skrevet 18. juni 2017 I stedet for å tukle med permissions , ownership og eventuelt safe-mode så hender det jeg bruker "FileASSASSIN" fra malawarebytes eller "unlocker" fra IObit type program til sånt. Sparer tid og slipper å tukle med folder permissions (hvis f.eks i protected directory , owned , in use by other process o.l) unlocker FileASSASSIN finns også som portable app så man kan kjøre den fra en usb pen e.l https://www.malwarebytes.com/fileassassin/ Jeg prøvde dette programmet men fikk følgende feilmelding: Kan det være at filen også er skrivebeskyttet?
foenix Skrevet 18. juni 2017 Forfatter Skrevet 18. juni 2017 Jeg fikk programmet til å fungere ved å høyreklikke på filen og klikke på "delete file using FileAssassin" Et bra program. Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå