Gå til innhold

Ny LCD skjerm gjennom jobben


H2H

Anbefalte innlegg

Hei...

skal til å kjøpe meg ny PC gjennom jobben... fiksa egen avtale med at jeg setter sammen delene jeg skal ha...

har funnet utstyret jeg trenger bortsett fra skjerm...

tenkte litt på Samsung 172T...

Har noen prøvd ut denne skjermen? Erfaringer?

Hvis andre forslag husk på at jeg må bestille gjennom komplett.no ingen andre nettbutikker! (noe greier med avtalen min)

 

/*-H2H

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe som jeg merker. Se etter tidligere poster av meg. Har anbefalt den en del ganger :)

 

Hovedsakelig: Vegger kan bli *LITT* blurry, men du merker aldri noe til det med mindre du ser spesielt etter det for å ha noe å kritisere. Har ikke spilt noe på 2mnd nå tho, pga skjermkortet var ødelagt. Kan komme med mer, oppdatert info innen jul. Men av det jeg husker så jeg aldri noe til ghosting.

Lenke til kommentar

Har denne skjermen selv, og jeg kan bare tilføye at det er det beste hardwarekjøpet jeg har gjort noen gang. Har hatt den i et år nøyaktig og har ikke hatt noen problem. God til spilling er den og i det hele tatt en utrulig fin skjerm.

 

Jeg valgte denne skjermen på bakgrunn av testen som ble publisert på hardware.no i fjor. Testen kan du lese her

 

Billigste pris akkurat nå er hos ITbutikken (06.12.2003) til 5112,-

 

dacourt

Endret av dacourt
Lenke til kommentar

har ikke dratt ennå, så da svarer jeg her:

 

Samsung har mange bra skjermer!!

 

http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware...ung_172x/6.html

 

Test av den nye som ikke skårer så høyt. Nå nevner jeg at det finnes også andre produsenter som har bra skjermer Hercules har en ute nå som vinner en del tester. Du har jo også Eizo l557 som er en liten perle.

 

Å kjøpe LCd til dine krav er en liten prossess, men mange her anbefaller den samsungen du ser på. Jeg har dessverre ikke prøvd den selv, men får gjort det i januar. kan tipse deg mye da ;)

Lenke til kommentar
Å kjøpe LCd til dine krav er en liten prossess, men mange her anbefaller den samsungen du ser på. Jeg har dessverre ikke prøvd den selv, men får gjort det i januar. kan tipse deg mye da ;)

ok... hvilken snakker du om? 172T eller 173T? likte designet på 173T bedre! :thumbup:

 

/*-H2H

Lenke til kommentar

Sitter selv med en samsung 172T her, og kan ikke si jeg opplever noe ghosting når jeg spiller. Meget god skjerm! - Og jeg kan ikke tenke meg at 173T er noe dårligere for å si det sånn! Samsung leverer generelt sett GODE lcd-skjermer!

Finn en samsung du liker utseende på, og som passer lommeboka sånn passe bra, så ville jeg sagt at du var i mål. - Du får neppe noen dårlig skjerm uansett :green:

 

Magnus

Lenke til kommentar
Sitter selv med en samsung 172T her, og kan ikke si jeg opplever noe ghosting når jeg spiller. Meget god skjerm! - Og jeg kan ikke tenke meg at 173T er noe dårligere for å si det sånn! Samsung leverer generelt sett GODE lcd-skjermer!

Finn en samsung du liker utseende på, og som passer lommeboka sånn passe bra, så ville jeg sagt at du var i mål. - Du får neppe noen dårlig skjerm uansett :green:

 

Magnus

likte desidert utseende på 173T best! litt genial den 90 graders funksjonen også... men hvor vidt den blir brukt er en annen sak...

 

/*-H2H

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...