Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med å komme over eksen


Anbefalte innlegg

Jeg og eksen har vært sammen i ca.2 år (bodd sammen i over 1 år) før det nå ble slutt for 1 mnd siden. Og jeg klarer ikke å komme meg over bruddet! Han som gjorde det slutt fordi han mente han ikke så noe fremtid med meg lengre. Mens dagen før lå vi på sofaen begge to og sa hvor bra vi hadde det og at vi elsket hverandre. Jeg reagerte med sjokk og fortvilelse og klarte ikke akseptere det. Så jeg mer eller mindre nektet å pakke sakene mine. Vi har hatt små krangler opp gjennom forholdet, er vel litt det som har gjort at både han og jeg har gått lei til tider men vi har hatt det så fantastisk bra sammen! Problemet er at jeg nå i 1 mnd nesten har prøvd og gjøre alt jeg kan til å få han til å forandre mening og gi oss en ny sjanse..uten hell. Jeg har møtt opp hos han, tvunget meg inn. I bil og leilighet. Og jeg har klart å la han være i maks 2 uker men jeg sprekker! Tips til åssen komme meg videre? Eller åssen få han tilbake..det er det eneste jeg vil!

 

Anonymous poster hash: 9fbbc...f50

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei jeg angrer fullstendig på måten jeg har taklet bruddet på. Kjente ikke meg selv igjen, men aldri opplevd å ha falt så mye for en person før heller. Jeg har sagt unnskyld for at jeg ikke respekterte avgjørelsen hans med en gang, men så har jeg funnet meg selv i å føle den trangen til å ta kontakt med han igjen og bare gitt etter og ringt?

Lenke til kommentar

Å ta kontakt er greit så lenge man ikke gjør det slik du har gjort :p

 

Å komme over et brudd tar tid. Jeg er oppi over 6 år nå, men nå er det ikke depresjon og desperasjon med i bildet lengre. Har gått videre, men ikke kommet meg over X'en helt. For å komme over et brudd så kan man ikke fokusere på andre ting og holde seg vekk. Få tankene over på noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det det du ikke forteller? Hvis du etter din oppfattelse ikke har noe mer å fortelle, hva kan du i din vildeste fantasi gjette skulle være hans årsak for å gjøre det slutt?

Hvis svaret nå blir både - ikke noe og, - nei ikk'vet jeg, da må det bety at mannen er gal. Hvorfor vil du ha en gal mann som samboer og kjæreste? Man kan ikke ha grisen på kjøkkenet bare fordi man har falt for den.

Lenke til kommentar

Å ta kontakt er greit så lenge man ikke gjør det slik du har gjort :p

 

Å komme over et brudd tar tid. Jeg er oppi over 6 år nå, men nå er det ikke depresjon og desperasjon med i bildet lengre. Har gått videre, men ikke kommet meg over X'en helt. For å komme over et brudd så kan man ikke fokusere på andre ting og holde seg vekk. Få tankene over på noe annet.

Lenke til kommentar

Nei jeg har skjønt at jeg har prøvd litt vel for hardt. Og på helt feil måte. Men jeg var desperat, og er fortsatt kanskje ikke like desperat men litt. Jeg vil bare ha han tilbake...

Grunnen til at jeg gjorde det på den måten er fordi jeg ville gjøre det slutt med han tidligere og da brøyt han sammen flere ganger og trygla om å ikke forlate ham. Så jeg tenkte han ville forstå følelsen, at han ville innse at jeg gjør alt for han

Lenke til kommentar

Ja, det har hjulpet å prate med noen? men alikevel så føler jeg et så stor savn etter han at jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg tar kontakt igjen. Han har blokkert meg overalt. Skjønner bate ikke åssen det kan være så enkelt for han? Åssen klarer ha. Å ikke tenke på meg, oss? Jeg skulle gjerne likt å visst det så jeg kanskje kan få til det samme..:/

Lenke til kommentar

Det som er saken her er at du må jobbe med deg selv, bli sterkere og mer selvsikker. Hvem var du -før- du traff han? Hvor var du på vei da? Finn tilbake til den personen du var, og fortsett den personlige utviklingen din derfra. Det vil føles som en befrielse. Når du så har blitt sterkere, kan du analysere litt mer objektivt hva som gikk galt i forholdet.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Det som er saken her er at du må jobbe med deg selv, bli sterkere og mer selvsikker. Hvem var du -før- du traff han? Hvor var du på vei da? Finn tilbake til den personen du var, og fortsett den personlige utviklingen din derfra. Det vil føles som en befrielse. Når du så har blitt sterkere, kan du analysere litt mer objektivt hva som gikk galt i forholdet.

Lenke til kommentar

Det er akkurat det. Før jeg traff han var jeg veldig lykkelig med meg selv, singel og veldig fornøyd med det, var egentlig ikke interessert i å starte noe med han da han begynte å be meg ut. Men så falt jeg for han, mer enn jeg ante, og blitt så avhengighet som jeg aldri har blitt, og tapt meg selv helt. Finner ikke veien ut av tunnelen. Men jeg vet det også kan ha noe med at det fortsatt er et lite håp inni meg. Om at han vil ta "oss" tilbake.

Lenke til kommentar

Skjønner bate ikke åssen det kan være så enkelt for han? Åssen klarer ha. Å ikke tenke på meg, oss? Jeg skulle gjerne likt å visst det så jeg kanskje kan få til det samme..:/

 

Det vet du ingenting om og det er heller ingenting å tenke på. Hvis du begyner i det tankemønsteret, typ "kanskje han savner meg" og "han savner meg ikke engang", så blir det bare verre.

Lenke til kommentar

 

Skjønner bate ikke åssen det kan være så enkelt for han? Åssen klarer ha. Å ikke tenke på meg, oss? Jeg skulle gjerne likt å visst det så jeg kanskje kan få til det samme..:/

Det vet du ingenting om og det er heller ingenting å tenke på. Hvis du begyner i det tankemønsteret, typ "kanskje han savner meg" og "han savner meg ikke engang", så blir det bare verre.

Lenke til kommentar

Det er akkurat det jeg ikke klarer å slutte å tenke på. Tingen er, er det noe sjans for å få han til å forandre mening? Han mener at han har tatt et valg som jeg burde respektere. Også sagt at ja mulighet for at vi kan ha det bra igjen er der. Men han vil ikke. Nå pga alt jeg har gjort at jeg ikke har latt han være i fred. Men også pga stoltheten sin..han vil vise at han klarer å stå i det valget og ikke drive å vangle lenger. Mener han ikke kan se kompisa i øya osv hvis han nå hadde tatt meg tilbake..noe jeg mener er helt tåpelig.

Lenke til kommentar

Det er der forskjellen mellom oss er, jeg gjorde alt annet enn å høre på fornuft etter at det ble slutt. Noe jeg har innsett bare har ødelagt for meg..og sjansen for å få han tilbake. Men er det fortsatt håp? Selvom jeg har mast og ikke latt han kjenne på "savnet" konstant i 3 uker?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig "går det an" å bli sammen igjen, det finnes mange som blir sammen igjen. Men hvorfor ble det slutt da? Hvorfor vil han ikke? Svaret ligger der. Det er en grunn til at han ikke vil, og du ser ikke ut til å skjønne hva denne grunnen er og respektere den fullt ut. Tror neppe at han har gjort det slutt med deg av ymse grunner som løser seg etter tre uker ? Da hadde han vel neppe gjort det slutt ? Da kunne dere fiksa det sammen eller?

 

Er ellers normalt å mase litt rett etterpå, de fleste som gjør det slutt har en slik fase i starten (med mindre man ikke har følelser mer i det store og hele). Men nå er det nok lurest å trekke seg tilbake..

 

Grunnen til bruddet, hvorfor føler han det han føler (nei, det er ikke bare på grunn av stolthet. Slutt å finn på dårlige begrunnelser og undervurder følelsene hans.).



Anonymous poster hash: 3667c...d63
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...