Sufrati Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Heisann. For en tid tilbake kjøpte jeg ATI Radeon 9800pro fra produsenten Powercolor, og som mange vet er ikke vifta på dette kortet mye å skryte av, jeg har imdlertidig klart å få tak i en erstatningsvifte. Navnet arter seg av Arctic Cooling ( http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL ) Problemet er bare det at jeg tror ikke den kjøler bra nok, når jeg spiller spill som krever sitt, så fryser spillet random, forbanna irriterendes Og denne kjøleren leder varmen ut mellom kjøleribba og ut av kabinettet, og når jeg kjenner bak utgangen så virker det som om det er ganske varmt. Og at denne arctic cooler saken har fått god omtale skjønner jeg ikke, den takler hvertfall ikke mitt radeon kort, + jeg har brukt arctic silver. Er det noen som har kombinsajoner eller enkelt komponenter som de anbefaler?
Playmofetish Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Har selv tenkt på å skaffe meg den fra Arctic Cooling, men hvis det er som du sier, at den ikke kjøler noe bra, er vel Zalman første alternativ... Heatpipen, pluss vifte, får du kjøpt fra microplex og 3dfcool. Bare kjipt at den er så stor! Men har sett mange som er fornøyd med kjølingen i det minste...
Ravusy Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Har lest på forumet her at mange har vært fornøyde med sine Artic Cooling vifter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå