texaco Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Bare lurer på hvor man kan få tak i gamle maskiner eller deler gratis evt for en billig penge? (kunne ikke motstå fristelsen)
handbook Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 (endret) Skal til å trashe en bunke med saker her, hva du er ute etter forresten? [edit] Couldn't resist either; Howhow! [/edit] Endret 5. desember 2003 av Prazor
enden Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 (endret) Hva trenger du? Skal muligens kvitte meg med en 300MHz adm. Litt usikker på hva den kommer til å inneholde, men den duger bra som server nå i alle fall. Ellers er jeg svært int. i annet utstyr folk vil kvitte seg med Endret 5. desember 2003 av enden
texaco Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Skrevet 5. desember 2003 (endret) er mye "overprising" på bruktmarked.no.. men fant litt der. er på jakt etter -cpu -> gjerne med litt "kraft": 200mhz+ -ram -> sdram, god ram av den gamle typen skal prøve å sette sammen en mulitmedia pc, men for å spille av video må jeg dessverre opp et par mhz ... takk for svar hittil Har tenkt meg opp på dynga en tur snart.. se om jeg finner no som kan brukes... Endret 5. desember 2003 av texaco
enden Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Vi får se hva jeg finner på den "nye" maskinen min. Booter den nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå