Gå til innhold

Hercules 17" LCD Prophetview 920PRO DVI


Krø||e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet at at de to har samme panel, men Hercules'en kan man slikke på :p .....er med andre ord utrolig pen.....får vel vente litt lengre og se om noen webshopper får den inn.....tror dere at jeg får den før jul, hvis komplett får den inn den 18?

 

god jul fåoks! :xmas:

Endret av Krø||e
Lenke til kommentar

Hercules ProphetView 920Pro DVI kommer ikke ut før i midten-> slutten av desember nei. Det er korrekt.

 

Det stemmer nok også at den er basert på det meget gode panelet til Hyundai (eller HyDis = Hyundai Displays), men dette er jo bare positivt, ettersom det er et meget godt panel!

 

Jeg venter på at de skal få inn Hercules skjermen selv :) Gleder meg! Den er jo så utrolig pen med den svarte anodiserte aluminiumsinnkapslingen (ja, det er aluminium, ikke plastikk!).

 

Jeg skal i samme slengen bestille en Eizo skjerm til min far, en 19" LCD hadde han lyst på, så jeg kommer nok til å legge ut noen kommentarer om de to skjermene når jeg får dem!

Lenke til kommentar

ah..ble forrelsket ved første syn av Hercules'en...og rlz...ja, jeg kjøper den fordi jeg bryr meg om utsene ( har absolutt alt i svart, med et lian li kabinett, så jeg betaler litt for utsene jah...vil ikke knekke den stilen..((..når jeg har kjøpt alt, ser den ut som en designer pc ^__^).....hercules sitt bein er dessuten litt mindre enn Q17 sitt....å jeg trenge den plassen jeg kan få på den lille skrivepulten min!

Endret av Krø||e
Lenke til kommentar

Ikke heng deg for mye opp i det. Men det jeg hadde undersøk var:

 

(Fritt klippet fra en konge post her på forumet)

 

ISO13406-2

 

Dette er en internasjonal standard for LCD monitorer. Dette er ved siden av TCO-standardene den viktigste forutsetningen for kunden til å vite hva han/hun kjøper. ISO13406-2 standarden (av des. 1999) definerer hvordan produsentene skal måle og oppgi spesifikasjoner, samt for toleranse av pikseldefekter. Det er desverre fortsatt ikke mange som benytter ISO standarden i dag, og det er dermed fortsatt vannskelig for brukerne å vite hva man kjøper uten å se skjermen "live". Typisk eksempel som synliggjør dette er innsynsvinkel. De aller fleste produsentene oppgir ikke hvordan de måler, ei heller om spesifikasjonen er angitt for horisontal eller vertikal innsyn (ved rimelige paneler kan dette ofte medføre store forskjeller).

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...