Gå til innhold

CS:GO elendig hitreg og engine?


Anbefalte innlegg

Her har jeg slengt inn et klipp som demonstrerer et problem jeg ofte er borti når jeg bruker AWP. Jeg har flere ganger registrert at jeg ikke treffer målet når det for meg ser ut som at jeg gjør det. Har sett på flere records hvor jeg tilsynelatende sikter på fienden og får en fulltreffer. Allikevel ser det ut til at spillet ikke registrerer treffet. Er det netcode som er dårlig eller gjør jeg noe feil?

 

 

Et annet problem jeg stadig opplever er at spillet lider av lagspikes. Jeg har konstant høy FPS, men til tider så lagger spillet. Jeg har observert at det er tendens med plutselig FPS-drop idet noen begynner å snakke eller at det avfyres et skudd. Dette skjer sporadisk og det er utrolig frustrerende. Det skjer typisk ved lyden av en AWP. Jeg har reinstallert spillet og lydriveren uten suksess.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

64tick servers, ellers begynner du å gå rett før du skyter.

Da må det være serveren isåfall. Lyden av skuddet kommer før jeg beveger meg, og jeg har 144hz skjerm. Så det burde ikke være på min side hvor ting ikke stemmer.

 

 

Du burde kunne se hvor kulene treffer, er ganske åpenbart om det er sidestep som gjør at du bommer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...