TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2017 Skrevet 7. juni 2017 (endret) Lyden på Pc fungerer ikke sånn den skal, det er heller ikke første gang det skjer heller. Trenger hjelp for å fikse det. Er det noen som vet hva årsaken kan være? Opplevde i dag at lyden er søkk vekk. :hm: Jeg kommer til å bruke denne tråden ofte, på noe annet også når det gjelder stasjonære Pc'en min, ikke bare lyden. Endret 19. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Skrevet 7. juni 2017 Prøvd å re-innstallere driverene? Det blir vanskelig for meg. Har null erfaring med drivere. :dontgetit:
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Skrevet 7. juni 2017 Har til og med prøvd å skru av og på pc også. Det hjelp ikke.
Hårek Skrevet 7. juni 2017 Skrevet 7. juni 2017 Du kan finne ut mye i Kontrollpanelet. https://oxen.tech/blog/using-sounds-settings-control-panel/ Her kan du også teste at lyden fungerer.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Skrevet 7. juni 2017 (endret) Du kan finne ut mye i Kontrollpanelet. https://oxen.tech/blog/using-sounds-settings-control-panel/ Her kan du også teste at lyden fungerer. Okei Pc'en mine har heller ikke blidt oppdatert på lenge. Har en onkel som er flink til det. Han loft flere ganger å oppdatere pc'en min. Han har brøtte alle de gangene når jeg har spurt om det. Nå er jeg lei i å vente på ham. Foresten jeg glemte å si at jeg har Windows XP. Vurderer å kjøpe en helt ny stasjonær en gang i fremtiden. Det er svært frustrerende når lyden slutter å fungere og at onkelen min ikke gidder. PS: HVA I, det var bere en ledning som ikke satt ordentlig i. Kom ikke på det før nå, snakker om å være tregt tenkt. LOL. Men uansett, det har faktisk hendt at lyden har sluttet å fungere som den skal, selv om ledningen er ordentlig sotte i. Endret 7. juni 2017 av TheDarkSeeds - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Skrevet 7. juni 2017 Det med lyd-problemet jeg kom med er løst. :wee:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå