Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Trenger hjelp med stasjonære Pc'en min.


Anbefalte innlegg

Lyden på Pc fungerer ikke sånn den skal, det er heller ikke første gang det skjer heller. Trenger hjelp for å fikse det. Er det noen som vet hva årsaken kan være? Opplevde i dag at lyden er søkk vekk. :hm: :hm:

 

 

Jeg kommer til å bruke denne tråden ofte, på noe annet også når det gjelder stasjonære Pc'en min, ikke bare lyden. :wee:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan finne ut mye i Kontrollpanelet.

https://oxen.tech/blog/using-sounds-settings-control-panel/

Her kan du også teste at lyden fungerer.

Okei

 

 

Pc'en mine har heller ikke blidt oppdatert på lenge. :hmm:  Har en onkel som er flink til det. Han loft flere ganger å oppdatere pc'en min. Han har brøtte alle de gangene når jeg har spurt om det. Nå er jeg lei i å vente på ham. Foresten jeg glemte å si at jeg har Windows XP. Vurderer å kjøpe en helt ny stasjonær en gang i fremtiden.

 

Det er svært frustrerende når lyden slutter å fungere og at onkelen min ikke gidder.

 

PS:

HVA I, det var bere en ledning som ikke satt ordentlig i.  :confused: Kom ikke på det før nå, snakker om å være tregt tenkt. LOL.  :rofl:  Men uansett, det har faktisk hendt at lyden har sluttet å fungere som den skal, selv om ledningen er ordentlig sotte i.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...