Gå til innhold

Apple lanserte ny iPad Pro på 10,5 tommer i kveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt er flott til man scroller ned til tilkoblingene/adaptere:

ekstern kortleser, USB-C til Lightening (LOL!), enda flere overganger... så ja, egentlig som forventet.

Ikke at Apple ikke fikk dette gnidd inn nok, men:

- først Firewire

- så properitær "bred" iPod/iPhone kontakt

- så Thunderbolt 1/2 som absolutt ikke et eneste menneske på hele planeten har brukt

- så lightening som må sies er en godt gjennomtenkt sak

- men så USB-C/TB3.... herre jemini, det var mange porter bare før man har forhåpentligvis "endelig" bestemt seg. Og med tanke på trådløs lading og wireless trendene ellers, hvor lang tid tar det før USB-C forsvinner fra eplemaskinene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, er vel ikke så lenge før lightning fjernes fra mobilene også. Jeg spådde når de fjerne minijack at dagen der lightning-headset var mer pop en minijack aldri ville komme. Endel var uenig da, men når jeg gjentok spådommen for noen måneder siden fikk jeg svar av typen "det var ikke vanskelig å spå", så virker som de fleste har innsett det nå. Men de er jo heldigvis på vei ut av den grøfta, bare synd man får så mye upraktiske produkt i mellomtiden.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvem er det som egentlig skriver dette? Er det egentlig reklame?

 

"Men det kanskje viktigste, prisen, har **vi** fortsatt ikke rørt. Og her er det gledelige nyheter. For det første starter nå alle modellene med minst 64 GB lagring, noe som minsker behovet for å kjøpe større modeller betraktelig sammenlignet med tidligere."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...