Gå til innhold

Søker noen å spille league of legends


Anbefalte innlegg

Hei :wee:  jeg og en venninne har ganske nylig begynt å spille league of legends. Vi vil gjerne finne noen andre, som ikke er for alt for gode i spillet til å spille med. Men hvis du er flink, og ønsker og spille med oss sier vi ikke nei! Vi spiller på euw. Vi er forresten i tidlig 20-årene. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei :wee:  jeg og en venninne har ganske nylig begynt å spille league of legends. Vi vil gjerne finne noen andre, som ikke er for alt for gode i spillet til å spille med. Men hvis du er flink, og ønsker og spille med oss sier vi ikke nei! Vi spiller på euw. Vi er forresten i tidlig 20-årene. 

 

Hei :) 

Ønsker dere fremdeles noen å spille med? Er ganske ny, så er ikke så veldig flink. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei :wee:  jeg og en venninne har ganske nylig begynt å spille league of legends. Vi vil gjerne finne noen andre, som ikke er for alt for gode i spillet til å spille med. Men hvis du er flink, og ønsker og spille med oss sier vi ikke nei! Vi spiller på euw. Vi er forresten i tidlig 20-årene. 

 

Hei :)

Ønsker dere fremdeles noen å spille med? Er ganske ny, så er ikke så veldig flink. 

 

Jaa :) du kan legge til kritsi 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei :wee:  jeg og en venninne har ganske nylig begynt å spille league of legends. Vi vil gjerne finne noen andre, som ikke er for alt for gode i spillet til å spille med. Men hvis du er flink, og ønsker og spille med oss sier vi ikke nei! Vi spiller på euw. Vi er forresten i tidlig 20-årene. 

Hei sann :D du kan adde meg på EUW ved brukern "GoldenwolfXD" eller "Blazingimpolitepanda"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...