Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor viktig er smartfunksjoner kontra treningsfunksjoner for deg? TomTom er rene treningsklokker med aktivitetsmåling (fra 2. generasjon), men er helt uten smarte funksjoner. Skal du ha noe som er mest for trening, men litt smart (viser hvem som ringer med svar/avvis, lese meldinger (SMS, Facebook, epost etc), men ikke mulighet for å svare, kan du se på Garmin Vivoactive HR til ca 1300 på power.no nå. Den har både GPS og innebygget pulsmåler, og er dermed en komplett treningsklokke også, i tillegg til at den har aktivitetslogging og søvnlogging.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da har du gått fra "smartklokke eller sportsklokke" til aktivitetsmåler uten GPS. A360 blir omtrent som Fitbit Charge 2, men A360 måler ikke pulsen hele tiden, kun når du trener. A370 måler hele tiden, som Charge 2.

 

Hva er ditt bruksområde? Trener du ofte utendørs? Med eller uten  mobil?

Endret av zanta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå ser jeg på garmin sine aktivitetsarmbånd, jeg trener mye på treningssenter og jeg løper en del.

Hvilken garmin klokke er best for disse aktivitetene?

Vivosmart HR dekker behovet da, omtrent som Fitbit Charge 2. Dersom du løper ute, og vil ha GPS, må du velge Vivosmart HR+. Som alternativ, med mer fokus på trening enn aktivitet, og med både puls og GPS, se på TomTom Runner/Multisport/Spark Cardio: https://www.teknikmagasinet.no/produkter/sport-o-fritid/aktivitetsmalere/varemerker/tomtom/tomtom-spark-cardio-large-black

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...