Gå til innhold

Digitalimpuls.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke testa webshop'en. Men butikken i Møllergata er da ryddig nok.

Greie priser på perifer maskinvare.

God service og hyggelig betjening.

Kjøpte en harddisk av mandagstypen for en tid siden.

Ingen problemer med å bytte.

 

Om webshop'en holder samme nivå ser jeg ingen grunn til ikke å handle der.

Lenke til kommentar

i mine øyne en veldig bra butikk. ca samme priser som komplett, hvis man handler i butikk. og aldri kø der..! står kø ut av døren hos komplett i møllergaten, mens hos digital er det 2 stk..

 

bare fortsett å gå til komplett dere, så slipper jeg å stå i kø hos digital..

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke er helt på jordet er dette den butikken som ligger ved siden av komplett right?

 

Dersom det er det vil jeg anbefale deg å bruke den i stedet for komplett dersom du skal ta beina fatt. Dette fordi de har omtrent like priser som komplett (litt billigere) og det er ikke like irriterende kø som på komplett.

 

Dersom du skal ta musa fatt vil jeg nok heller anbefale deg å bruke f.eks. psdata eller en anen butikk som har en noe billigere profil.

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke er helt på jordet er dette den butikken som ligger ved siden av komplett right?

:thumbup:

 

Digital Impuls er en kjempebutikk, og personen ovenfor i posten som klager tviler jeg på har handlet der.

 

DigitalImpuls:

 

+ Ryddig og mange ting utstillt

+ Gode priser, ca samme som komplett (datakjeden).

+ Nesten aldri kø

+ Meget god service. Uten problem byttet varer, og de tester ofte på dagen

+ Bygger pcer kjapt

+ Tar inn alt microplex selger. Man kan hente produktet, og derfor kjøpe småting uten å betale for porto.

+ De har også ukens tilbud, som ofte er meget gode tilbud

+ God support via telefon

 

- En elendig web-side. Viser blant annet nesten ingen av produktene de har, og er svært uoversiktelig. Hvis du skal bestille via nett ring den på telefon

 

Kjøp gjerne fra DI :thumbs:

Lenke til kommentar

Var hos Dig.Impuls senest idag og må si at de har bare blitt bedre og bedre. Nå har de fått inn endel småsnacks som vannkjøling og viftekontrollere som står utstilt. Virker som de satser litt mer på "entusiast markedet" og ikke bare kjører full kommærsj som visse andre. Det eneste "Datakjeden" har inne er jo f**n meg bare printere og CD'er(+en hel haug med kunder som ikke har peiling på noe som helst hva hardware angår). Ble drittlei hele "datakjeden" og går nå alltid først til Dig.impuls. Prisene deres er også ofte bedre enn datakjeden sine. Anbefales.

 

(PS. Dette gjelder bare butikken i Møllergata, har ikke testet webshopen. Det må også nevnes at datakjeden på Stovner er *mye* bedre enn Datakjeden i Møllergata)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...