Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Herregud! Syyykt bra skrevet og bra tekst. Skal selv ha eksamen i morgen og syntes at dette var syyykt til hjelp. Vil bare vise hvor mye pris jeg setter på dette. Takk

Hva er det som er bra skrevet? 

 

Eg trur at han snakkar om dokumentet  :lol:  

 

Her er nynorsk versonen vi jobber her:

 

https://docs.google.com/document/d/1Lo0FDFrvroXRs9LL_M8uNpHC6PzAHkMKs_VEmlnvIKw/edit

Lenke til kommentar

Hey... Jeg skal ha eksamen imorn fikk tradisjoner som tema.... Lurer på om noen her kunne hjelpe meg med å analysere diktet....                            

"Idag såg eg" og "Sommernatt" og hvordan jeg kan sammenligne dem!!

Plzz Hjelp meg med noen ideer

Lenke til kommentar

 

Hvordan gikk det med eksamen i dag? Jeg synes oppgave A2 var litt vanskelig...

 

Jeg ble skikkelig skuffet over oppgavene egentlig. Hva skrev du på A2?

 

Jeg også... Trodde det liksom det skulle komme analysering, eller litt mer om hvordan språket har utviklet seg. Det jeg skrev på A2 var litt om språkhistoren, og ordklassene verb, adjektiv og substantiv.

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan gikk det med eksamen i dag? Jeg synes oppgave A2 var litt vanskelig...

 

Jeg ble skikkelig skuffet over oppgavene egentlig. Hva skrev du på A2?

 

Jeg også... Trodde det liksom det skulle komme analysering, eller litt mer om hvordan språket har utviklet seg. Det jeg skrev på A2 var litt om språkhistoren, og ordklassene verb, adjektiv og substantiv.

 

 

Skrev bare om ordklassene, hvordan du bøyde ordene og i hvilke setninger man kunne bruke ordene

Lenke til kommentar

Oppgave A2 er jeg enig i at var veldig rar. Den hadde ingenting med kommunikasjon å gjøre. Ellers synes jeg det gikk bra. Hvilken B-oppgave valgte dere? Jeg gikk for B3.

 

 

Hvilke oppgaver tror dere vi får i morgen?

Håper vi får oppgaver som er mer knyttet til tema. Synes ikke noen av oppgavene i dag hadde så særlig mye med kommunikasjon å gjøre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Hvordan gikk det med eksamen i dag? Jeg synes oppgave A2 var litt vanskelig...

 

Jeg ble skikkelig skuffet over oppgavene egentlig. Hva skrev du på A2?

 

Jeg også... Trodde det liksom det skulle komme analysering, eller litt mer om hvordan språket har utviklet seg. Det jeg skrev på A2 var litt om språkhistoren, og ordklassene verb, adjektiv og substantiv.

 

 

Skrev bare om ordklassene, hvordan du bøyde ordene og i hvilke setninger man kunne bruke ordene

 

Eg høyrde at nokon i klassen min tok "eit sykkelstyre" og skreiv at dei kunne komme i ulike størrelser og fargar.  :hm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...