Gå til innhold

Ny mobil, støtsikker og under 1500 kroner


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg trenger hjelp til å kjøpe en ny mobil, mine krav:

Pris (helst under 1500)

Vann og støtsikker.

Lav stråling, eksempelvis blir Alctael Pixie 4’4 sin stråling på 0,917 fW/kg or høy.

Mobilen må være

Ønsker ikke å kjøpe av merkene ZTE eller Huawaii.

Hittil har jeg funnet LG 4k til 1300 kroner med en stråling på 0,604 W/kg

Også vurderer jeg Samsung Galaxy J3 (2016) til 1500 kroner med en stråling på 0,251 W/kg

http://www.devicespecifications.com/en/model-sar/8b0739a0

 

Hva tror dere folkens? 

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Moto G4 plus koster nå 1690. Litt over budsjett, men den er nok bedre enn det meste annet der ute i samme prisklasse. 

 

Hvordan det er med stråling, har jeg dessverre ingen anelse om.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+6132

Litt utenfor tråden men hva er dette med stråling og mobiltelefoner? Jeg tolker det slik at høyere stråling gir bedre signaler, og i så fall er et gode og ingen ulempe?

 

Mener bare å ha lest at uansett stråling har det ingen betydning på helsen og verdiene er for lave til å gjøre noen skader uansett.

Lenke til kommentar

Litt utenfor tråden men hva er dette med stråling og mobiltelefoner? Jeg tolker det slik at høyere stråling gir bedre signaler, og i så fall er et gode og ingen ulempe?

 

Mener bare å ha lest at uansett stråling har det ingen betydning på helsen og verdiene er for lave til å gjøre noen skader uansett.

 

Tja, det er jo delte meninger rundt stråling og mobiltelefoner. Jeg velger å være på den sikre siden og unngå mobiler med høy stråling. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...