Gå til innhold

Løpebukse mellom tights og joggebukse?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg lurte på om noen vet hvor jeg kan kjøpe en løpebukse som verken er trang som tights eller posete/stor som vanlige joggebukser?

 

Jeg har sett noen bukser som det, men ikke helt med på hvor de er kjøpt fra. 

Håper noen kan komme med forslag som er rimelig i pris!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-343576

 

Jeg har et par av denne, liker dem godt :)

 

https://www.xxl.no/nike-racer-knit-track-pant-treningsbukse-herre/p/1105777_1_style

 

Edit: ser ikke hvorfor linken ikke fungerer, men den heter Racer Knit Track Pant, treningsbukse herre.

Takk! De ser kjempe gode ut å ha på, tror du de passer ok for kvinner også? 

 

 

 

Jeg tror det, men tror dem har de i stort sett alle sportsbutikker så det er sikkert greit å prøve dem også før du kjøper på nett eller i butikk.  :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har et par av denne, liker dem godt :)

 

https://www.xxl.no/nike-racer-knit-track-pant-treningsbukse-herre/p/1105777_1_style

 

Edit: ser ikke hvorfor linken ikke fungerer, men den heter Racer Knit Track Pant, treningsbukse herre.

Takk! De ser kjempe gode ut å ha på, tror du de passer ok for kvinner også? 

 

 

 

Jeg tror det, men tror dem har de i stort sett alle sportsbutikker så det er sikkert greit å prøve dem også før du kjøper på nett eller i butikk.  :)

 

Takk igjen, da skal jeg få sjekket det ut! 

Lenke til kommentar

Jeg har en Frank Shorter-bukse jeg fant på en G-sport :) . Ellers vil jeg tipse om å dra i en butikk spesifikt for løping, om du har det i nærheten! Der er det masse løpeklær :) . Tenker på for eksempel Løplabbet!

Var på G-sport, og fant ikke en jeg kunne likt av den typen! Er heller ikke keen på noe fancy og dyrt  :rofl: så løplabbet passer nok ikke! :D

Takk likevel, da!

- broke student 

Endret av nicnoc
Lenke til kommentar

 

Jeg har en Frank Shorter-bukse jeg fant på en G-sport :) . Ellers vil jeg tipse om å dra i en butikk spesifikt for løping, om du har det i nærheten! Der er det masse løpeklær :) . Tenker på for eksempel Løplabbet!

Var på G-sport, og fant ikke en jeg kunne likt av den typen! Er heller ikke keen på noe fancy og dyrt  :rofl: så løplabbet passer nok ikke! :D

Takk likevel, da!

- broke student 

 

 

 

De klærne jeg har fra Løplabbet har jeg kjøpt på f. eks 50-70% tilbud... hilsen også student ;) . Det vil jo også variere fra butikk til butikk hva de har inne, uansett om det er G-Sport, Løplabbet eller andre. Kan hende du må lete litt hvis du ønsker å prøve buksa og ikke kjøpe på nett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...