Gå til innhold

Driverproblem


Anbefalte innlegg

Vedlegg er en Screenshot som viser problemer. For en tid siden oppdaterte jeg min Lenovo PC fra Windows 8.1 til Windows 10. Etter en stund kom problemet at Windows Update ikke fungerte mer, og jeg tror problemet kan ligge i driver. Vedlegget viser driverproblem ifølge  One Safe Driver Manager. Jeg har ikke gjort noe med det, og å rette på det koster penger. Men det må vel gå an å oppdatere disse drivere på en annen måte, men hvilken ? Jeg vet bare navnene på disse drivere som vises, men ikke hvor jeg finner dem i panelet på min maskin ?

post-232280-0-23677100-1490536483_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lastet ned malware https://www.malwareb...m/mwb-download/  og satt de 419 feil i karantene, samt startet maskina på nytt. Da begynte Windows Update å bevege på seg. Den begynte å oppdatere, men stanset opp da 92% var fullført. Så det ser ut som den har låst seg der på et vis, og den har stått slik i 2 timer. Men jeg skal la det stå slik hele natta nå.

Endret av merterje
Lenke til kommentar

Jeg kjørte Windows Update i hele natt,  men den står stille på 92 % oppdatering, altså låst seg der. Da er jeg igrunn ikke kommet lengre, og kan fastslå at malwarebytes anti malware heller ikke løste problemet.

 

En annen ting er at i Kontrollpanel finner jeg  Feilsøking  og Enhet. Under Feilsøking er bl.a. System og Sikkerhet og under her igjen kan jeg feilsøke bl.a. Windows Update. Men det finnes ingen feil her heller. Under Enhet  finner jeg mange kategorier som skjermer, skjermkort, nettverkkort, programvareenhet... Men her finner jeg at driverene er oppdatert og fungerer som den skal. Hvis det stemmer da. Det er også andre ting jeg kan gjøre under her, men da jeg er lite viten på området, er det best å la være.

 

Endret av merterje
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...