Gå til innhold

Gratis themes 6600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

slik gjør man:

 

1. innstaller climber.sis skinnet på entenn C (mobilen) eller E (minnekort)

2. bruk et filprogram som SeleQ og bla til mappen. Installerte du på mobilen er det C:/System/skins, er det på minnekortet er det E:/skins tror jeg.

3. skift navn på climber.mbm til noe annet (f.eks. climberEKTE.mbm eller no)

4. så flytter du det skinnet du vil ha over til den mappa du nettopp var i, og renamer den til climber.mbm ...

5. velg skinnet i innstillinger

 

 

konklusjon: endel stress :)

 

jeg hørte at når skineditoren kommer ut lager den skins i .sis ... da blir det litt lettere :)

 

ps. prøvde nettopp med linux skinnet.. så litt tøft ut :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Ja det er litt stress, har du først lastet ned du trenger så er det lett å bytte.

 

 

 

Du trenger:

 

Orginal Climber fra Nokia

En eller flere Themes filer( *.mbm).

FExplorer

 

-Overfør filen(*.mbm) til telefonen feks til galleriet( av en eller annen grunn så nekter pcsuite,n min å overføre filen min så jeg sender de via BT til innboksen, Åpner filen og lagrer den i galleriet)

 

 

 

 

-Via FExplorer gå til (Hvis du innstalerte climer i telefonminne ligger den på c:)

E:/system/skins/101f806c/ Der ligger det 3 filer. Climber.mbm + Climber.skn +101F860C.ini

Gi ,som arhei sa, climber.mbm et nytt navn feks climerekte.old . Ikke rør de to andre filene.

 

 

Hent *.mbm filen din fra der hvor du lagret den og lim den inn i 101f806c mappen og gi den nytt navn : Climer.mbm

 

 

 

Gå til themes mappen på hovedmenyen velg evnt. minnekort + climber +bruk

 

Thats It

 

Poenget er at når filene først er på telefon kan du bytte themes på under 30 sek, bare å laste ned det du finner av filer og legge de i galeriet til du trenger dem.

Og ja, det vill være lettere når det kommer skikkelige programmer slik at du kan lage dine egne men det er jo en HEL uke til :D

Lenke til kommentar
Ja det er litt stress, har du først lastet ned du trenger så er det lett å bytte.

 

 

 

Du trenger:

 

Orginal Climber fra Nokia

En eller flere Themes filer( *.mbm).

FExplorer

 

-Overfør filen(*.mbm) til telefonen feks til galleriet( av en eller annen grunn så nekter pcsuite,n min å overføre filen min så jeg sender de via BT til innboksen, Åpner filen og lagrer den i galleriet)

 

 

 

 

-Via FExplorer gå til (Hvis du innstalerte climer i telefonminne ligger den på c:)

E:/system/skins/101f806c/ Der ligger det 3 filer. Climber.mbm + Climber.skn +101F860C.ini

Gi ,som arhei sa, climber.mbm et nytt navn feks climerekte.old . Ikke rør de to andre filene.

 

 

Hent *.mbm filen din fra der hvor du lagret den og lim den inn i 101f806c mappen og gi den nytt navn : Climer.mbm

 

 

 

Gå til themes mappen på hovedmenyen velg evnt. minnekort + climber +bruk

 

Thats It

 

Poenget er at når filene først er på telefon kan du bytte themes på under 30 sek, bare å laste ned det du finner av filer og legge de i galeriet til du trenger dem.

Og ja, det vill være lettere når det kommer skikkelige programmer slik at du kan lage dine egne men det er jo en HEL uke til :D

akkurat det jeg skrev omtrent en time før deg ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...