Gjest mafister Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Hei. Ja, jeg lurte på om noen av dere vet om noen program som kan lage skrift med f.eks syke farger osv? For å gi et eksempel,så mener jeg vanilly.tk, slik tekst som det står i "enter". Også trenger jeg et bilderedigeringsprogram. Noen som vet om noe? På forhånd takk.
josh909 Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Nå er vel kanskje det første hjemmeside-tipset mitt å styre unna de "syke fargene". Ang. bilderedigeringsprogram så finnes det mye fiffig som er gratis, blant annet Paint Shop Pro - du finner det på Google.
JuZt3r Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 definer syke farger photoshop er vel nokså bra til å redigere bilder, trur jeg. kan i allefall lage dem der.
Smidt Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 vi har f.eks. macromedia fireworks mx. et godt program for de som ikke er så dreven i dette. du kan legge til effekter på tekst og redigere litt på bilder. er du mer arfaren kan du prøve PS (Photoshop). der er det større muligheter for godt resultat, selv om det ikke alltid er programmet som avgjør resultatet. men det er i hvertfall et mer avansert program. tar lengre tid å sette seg inn i, men også flere effekter. programmet er også veldig bra til bilderedigering.. til neste gang, post slike innlegg i: Forum > Programmering > Webdesign
Gjest mafister Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Hmm, tusen takk, skal ta en titt på det etterhvert. Trodde jeg postet i riktig forum, men tydeligvis ikke.
PoleCat Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Om du har tenkt å lage en side av den kaliber er et program til min 6000 ganske unødvendig vil jeg si. Da kan du heller google etter "free gifs" eller "free website icons" og spare de tusenlappene og kjøpe deg noe fint til jul. Som sagt; Forum > Programmering > Webdeisgn til neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå