Gå til innhold

Tilbakemelding på pengesluket.no


Tilbakemelding  

4 stemmer

  1. 1. Likte du siden?

    • Ja
      1
    • Nei
      3
    • Trenger mer innhold
      0
    • Trenger bedre oppsett
      1


Anbefalte innlegg

Hei!

Ønsker tilbakemelding på www.pengesluket.no 

Penger er ikke alt, men alt koster penger. 
På denne siden deler vi de mest innovative produktene på marketdet, men også dingser som, tja.. ikke er fullt så innovative. Siden oppdateres jevnlig, og vi har som mål om å opplyse våre lesere om alt kult og rart som faktisk eksisterer på nett. 

Vi ønsker å skape en god brukeropplevelse med informative og humoristiske tekster til produktene. 
Så hva syns dere? Tips og konstruktiv kritikk settes stor pris på! 


- Julegjøn

Endret av Julegjøn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første jeg vil si før jeg går videre er at du burde ta bort den Facebook/Instagram-greia som følger med scrollen. 

 

Andre ting jeg har funnet

  • Mye blanding av språk her. Det virker så lite konsist og sammensatt på grunn av dette
  • Ser ut som om designet er veldig gammelt.
  • Sjekk ut leder til Amazon (eller hvoren det kan kjøpes). Jeg vil lese innholdet. Vanskelig å forstå at en må trykke på teksten for å faktisk lese "artikkelen".
  • Hvorfor er det review under hver artikkel? Gir ingen mening at jeg skal kunne reviewe. Hadde vært mye bedre med et enkelt kommentarfelt.
  • Mobiltilpassingen burde sees mer på. Mange småfeil. Spesielt den Facebook/Instagram-greia er helt ubrukelig på mobil da den legger seg midt på skjermen og over innholdet...
  • Siden er utrolig treg for å være en såpass liten side. Tar rundt 3 sekund å laste DOMen til siden (burde ligge på under 0.5sekunder på en så liten side). Når jeg testet tok det rundt 4.5sekunder for å laste hele siden.
  • En så liten side er rundt 2MB, det også er veldig mye. Til sammenlingning er VG.no rundt 0.8MB før man begynner å scrolle

 

Forøvrig ser jeg ingen poeng med en sånn side, men internett er for alle :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...