Gunder1 Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Multiplayer på sitt beste>> RTCW:Enemy Territory http://www.gamespy.com/goty2003/pc/index12.shtml
kravez Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 BF å/ DC blir *stygtord* ikke lei, kjøp spillet, å spill på nett (slipper du å kun spille på cracka servere) og det er artig å spille på LAN
Merlin Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Multiplayer på sitt beste>> RTCW:Enemy Territory http://www.gamespy.com/goty2003/pc/index12.shtml Likte ikke enemy territory jeg.
banzay Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 NaturalSelection er ganske kult. Er en ny mod til Half life, en slags aliens vs marines mod ganske forskjellig på partene. Er du marine så må du spille på taktikk og gruppesamarbeid. Er du alien så må du være kjapp og dødelig, og du kan utvikle deg til større aliens.
Merlin Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 NaturalSelection er ganske kult. Er en ny mod til Half life, en slags aliens vs marines mod ganske forskjellig på partene. Er du marine så må du spille på taktikk og gruppesamarbeid. Er du alien så må du være kjapp og dødelig, og du kan utvikle deg til større aliens. Er det mange som spiller dette på nett? Har tenkt på å laste det ned men da må jeg få en forsikring på at det faktisk ER folk der ute som spiller det, og ca hvor mange?
chokke Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Det er faktisk mange som spiller det, finner rundt 400 servere uten passord.
daniKey Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 vis du liker fotball, så er d CM4 eller 03/04 som er di beste spilla!! (synest jeg da)...jeg spiller og masse Call of Duty... Har runda d, men d er så RÅTT!!!
Plomma2 Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Nå er det sånn at jeg legger opp pc den dagen jeg går lei av CS. Kall meg hva du vil, egentlig så bryr jeg meg ikke.
Outlook Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 (endret) NaturalSelection er ganske kult. Er en ny mod til Half life, en slags aliens vs marines mod ganske forskjellig på partene. Er du marine så må du spille på taktikk og gruppesamarbeid. Er du alien så må du være kjapp og dødelig, og du kan utvikle deg til større aliens. Vil ikke akkurat kalle den ny, har vært "in the game" en stund nå.. Spilte denne ganske mye før, og vil nok starte igjen når 3.0 med offisiel Steam støtte kommer.. Link: www.natural-selection.org Endret 24. februar 2004 av Outlook
Ø.B. Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Jeg er dritt lei av CS, har spilt det en stund nå og er SÅÅÅÅ lei, bytta til rolle spill heller, mye fetere. Hva spiller dere som er lei av CS? Jeg er vel den eneste her som aldri har prøvd CS..
DDDD Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 hørt at mange misliker steam, noen grunner til det??
JuZt3r Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Jeg er dritt lei av CS, har spilt det en stund nå og er SÅÅÅÅ lei, bytta til rolle spill heller, mye fetere. Hva spiller dere som er lei av CS? Jeg er vel den eneste her som aldri har prøvd CS.. Finnes sikkert en eller annen monk langt inne i jungelen som aldri har spilt cs også. Men av de som har svart på denne tråden er det sikkert bare du som ikke har spilt det:D
JuZt3r Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 hørt at mange misliker steam, noen grunner til det?? nei.. steam er greit det. Vel, trur mange misliker steam fordi EN begynte med det(å mislike altså), så ble det "inn" å mislike steam. Gjorde det selv jeg, likte det ikke i førsten. Men så fant jeg ut at det egentlig var "OK"
Freak' Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 har spilt cs siden det kom ut, og er ennå ikke lei. nå skal det sies at jeg bare har tilgang til pc i helgene... spiller gjerne Dark age når jeg er lei cs..
JuZt3r Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 Nå er jo både 1.5 og 1.6 ute, så nå er det nesten umulig å bli lei
Bluebeans Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 hørt at mange misliker steam, noen grunner til det?? Nei, men de aller første som prøvde steam testa den aller første buggy versjonen til steam, etter det så gadd de ikke mer og spredde rykter om hvor ræva det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå