Gå til innhold

E-SPORT: Mener en mildere straff hadde vært mer rettferdig


Anbefalte innlegg

For all del, full forståelse for at Telenorligaen følger sine egne regler og kommer med reaksjoner deretter. Jeg har som en "casual tilskuer" aldri satt meg spesielt inn i disse sakene, men min tilbakemelding er hvertfall at akkurat denne regelen virker veldig streng, sett utenifra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bør også legge til at reglene som de ble dømt på har vært der siden august 2016. Dersom Riddle eller noen andre mente reglene var for strenge, så ville det vært naturlig å ta det opp før noe inntraff i stedet for etterpå. Det er ikke registrert noen klage på dette tidligere, selv ikke i saker der andre lag er trukket av samme årsak. I kjennelsen står det imidlertid at Telenorligaen vil se på hvordan man man kan forhindre slike hendelser i fremtiden.

 

Please link meg en liga som har samme 24timer regel :)

 

Jeg forstår veldig godt at en må holde seg til reglene, men om man tar et steg tilbake og ser på hele bildet, må du være enig i at straffen ikke står i forhold til le crime?

Lenke til kommentar

Bør også legge til at reglene som de ble dømt på har vært der siden august 2016. Dersom Riddle eller noen andre mente reglene var for strenge, så ville det vært naturlig å ta det opp før noe inntraff i stedet for etterpå. Det er ikke registrert noen klage på dette tidligere, selv ikke i saker der andre lag er trukket av samme årsak. I kjennelsen står det imidlertid at Telenorligaen vil se på hvordan man man kan forhindre slike hendelser i fremtiden.

 

August 2016? Det er jo bare noen måneder siden, kom tilbake om noen år. Her er det naturlige å se på regelen, denne var faktisk for streng, ikke at lagene selv skal klage på regler de ikke engang har brutt eller har noe interesse over før det hender. Det er deres jobb å holde kontroll på reglene og at de er fornuftige. Jeg går utifra at regelen og straffen her er fornuftig pga 2 uberettige spillere isteden for 1 skal gi ti ganger så hard straff.

 

Forøvrig håper jeg du kan svare på mine spørsmål ovenfor når du har tid. Etter gjennomtanke trenger du ikke å svare siden jeg vet masse av det jeg skrev stemmer. Håper dere uansett er fornøyd med avgjørelsen og står på deres, så fortsetter esport videre til neste offer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...