Gå til innhold

SNIKTITT: BlackBerry KEYone Dagens overraskelse: BlackBerrys nye telefon er faktisk spennende


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også lyst på denne formfaktoren på min neste telefon. Men kan ikke kjøpe noe med de dritt specsa. Grrr.. :-(

 

Nå har ikke jeg fulgt så nøye med siden jeg er blitt matet med iPhones fra arbeidsgiver de siste 4 årene, men hva gjør at denne telefonen har dårlige specs? Har fått inntrykk av at nyeste Android er en nokså grei opplevelse selv på litt billigere maskinvare, så for den jevne meldinger-, Reddit-app- og nettleserbruker så er den antagelig tilstrekkelig?

Lenke til kommentar

 

Har også lyst på denne formfaktoren på min neste telefon. Men kan ikke kjøpe noe med de dritt specsa. Grrr.. :-(

 

Nå har ikke jeg fulgt så nøye med siden jeg er blitt matet med iPhones fra arbeidsgiver de siste 4 årene, men hva gjør at denne telefonen har dårlige specs? Har fått inntrykk av at nyeste Android er en nokså grei opplevelse selv på litt billigere maskinvare, så for den jevne meldinger-, Reddit-app- og nettleserbruker så er den antagelig tilstrekkelig?

Hvis prisen blir over 5000 så står ikke spesifikasjonene i stil til prisen, Men sålenge det ikke er ett problem for deg og betale litt mer for denne telefonen enn det du ville gjort for tilsvarende spesifikasjoner på andre telefoner så er jo ytelsen mer enn sterk nok til det meste med unntak av kansje de tyngre spillene. Men til nettleser bruk og diverse apps å sånt som du skriver så blir det nok en helt smooth opplevelse.

Lenke til kommentar

Jeg tipper det koster en del å utvikle og få produsert et sånt tastatur,så er ikke overrasket over prisen.

Det har samme avanserte funksjoner som på BlackBerry Priv,og i tillegg fingeravtrykks leser. Litt tilvenning,men så er det en fryd å bruke. Jeg ser det som en del av spesifikasjonene,og da er ikke andre telefoner å samenligne med.

En annen ting er at siden BlackBerry har sånt fokus på sikkerhet,vil man ikke få roottilgang og det er nok en dealbreaker for mange.

 

Spent på om den kommer i norske butikker,men regner vel med å måtte kjøpe fra utlandet om den skulle bli aktuell for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har også lyst på denne formfaktoren på min neste telefon. Men kan ikke kjøpe noe med de dritt specsa. Grrr.. :-(

 

Nå har ikke jeg fulgt så nøye med siden jeg er blitt matet med iPhones fra arbeidsgiver de siste 4 årene, men hva gjør at denne telefonen har dårlige specs? Har fått inntrykk av at nyeste Android er en nokså grei opplevelse selv på litt billigere maskinvare, så for den jevne meldinger-, Reddit-app- og nettleserbruker så er den antagelig tilstrekkelig?

Den er helt ok. Skal gi meg på det. Ok, til å.være en middels mobil. Er vel heller jeg har lyst på en telefon med specs som ikke er på nivå med min 2,5 år gamle note 4.

Lenke til kommentar

Gjør dere klar, Apple, Sony of Samsung. We have a bada** over here! :D

 

Vel. Fysisk tastatur og Android er finere musikk i mine ører enn noe Samsung, Apple og Sony har hostet opp på det norske markedet de siste årene.

 

Jeg er utrolig glad for å endelig ha noen brukbare alternativer (Joda, men Priv kostet bortimot 10 000,-) til touchskjermer jeg synes det er vondt å skrive på.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...