Gå til innhold

FPS drops i CSGO, iknow -> MEN


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vet dette er det gjengående spørsmål i diverse fora etc, men jeg klarer virkelig ikke finne ut av det..

 

Jeg kjører GeForce 1080 8GB OC, i7 6800k 4GHz, 16GB ram...

 

Jeg kan helt fint spille Overwatch med alt på ultra, mens jeg har oppe 2-3 andre spill og gjør masse annet samtidig..

Men dersom jeg skal spille CS så klarer jeg ikke holde en stabil fps på 280-300. Den dukker ned mellom 120-250 hele tiden, og ligger for det meste på 160-190 når jeg møter på noen.

 

Her bør vel ikke videoinnstillingene ha noe å si, da det er det samme problemet enten jeg har det på full oppløsning, midt på treet eller lavest.. Har selvfølgelig v-sync av, har nyeste drivere til skjermkort og cpu, forsøkt å kjøre -high og -threads 8 etc i launch options uten hell..

 

Noen som har noe tips? Jeg får heller ikke spilt og streamet samtidig lengre, da får jeg 60-140 fps og hakkete bilde...

 

 

Forsøkt å reinstallere spillet

 

 

Takk for innspill :-) 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd med "r_dynamic 0" og "fps_max 0", jeg pleier å få rundt 150-250 fps med GTX 770 og i7 - 4770. Men når jeg bruker "r_dynamic 0" og "fps_max 0" får jeg litt mer rundt 300-450 ( spørs hva map). Andre tinget du børde gjøre er å skru av ALT du ikke trenger. CTRL ALT DELTE også avslutter du alt. Hvis du lurer på hva gjør "r_dynamic 0" den slår av noen effekter når det gjelder skyting flashbang osv.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei!

 

Jeg vet dette er det gjengående spørsmål i diverse fora etc, men jeg klarer virkelig ikke finne ut av det..

 

Jeg kjører GeForce 1080 8GB OC, i7 6800k 4GHz, 16GB ram...

 

Jeg kan helt fint spille Overwatch med alt på ultra, mens jeg har oppe 2-3 andre spill og gjør masse annet samtidig..

Men dersom jeg skal spille CS så klarer jeg ikke holde en stabil fps på 280-300. Den dukker ned mellom 120-250 hele tiden, og ligger for det meste på 160-190 når jeg møter på noen.

 

Her bør vel ikke videoinnstillingene ha noe å si, da det er det samme problemet enten jeg har det på full oppløsning, midt på treet eller lavest.. Har selvfølgelig v-sync av, har nyeste drivere til skjermkort og cpu, forsøkt å kjøre -high og -threads 8 etc i launch options uten hell..

 

Noen som har noe tips? Jeg får heller ikke spilt og streamet samtidig lengre, da får jeg 60-140 fps og hakkete bilde...

 

 

Forsøkt å reinstallere spillet

 

 

Takk for innspill :-) 

skriv i konsoll fps_max 6000

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...