Kurt Lekanger Skrevet 8. februar 2017 Skrevet 8. februar 2017 Venter en sjudobling av mobil datatrafikk
Eplekatt Skrevet 8. februar 2017 Skrevet 8. februar 2017 I mellomtiden, bruker jeg kun wifi for surfing, ellers er mobilen kun en... uh mobil telefon\sms
Knut Johansen Skrevet 8. februar 2017 Skrevet 8. februar 2017 Ikke hvis folk begynner å bruke Noroot firewall eller lignende. Jeg har mer enn halvert månedlig databruk ved å blokkerte alle apper og systemkomponenter som ikke har noe på nett å gjøre. Positivt for personvernet også antagelig.
flageborg Skrevet 8. februar 2017 Skrevet 8. februar 2017 Ikke hvis folk begynner å bruke Noroot firewall eller lignende. Jeg har mer enn halvert månedlig databruk ved å blokkerte alle apper og systemkomponenter som ikke har noe på nett å gjøre. Positivt for personvernet også antagelig. hvor stor andel av faktisk trafikk vil du anslå er bullshit? med halvering som du nevner....hvor mange gb ?
Frobe Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 I Norge vil nok avstengning av FM gi et markert oppsving i mobildata. Mobiloperatørene gnir seg nok i hendene allerede. Det er deprimerende å sammenligne priser på datapakker i Norge sammenlignet med Danmark og UK.
fox Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 Ikke hvis folk begynner å bruke Noroot firewall eller lignende. Jeg har mer enn halvert månedlig databruk ved å blokkerte alle apper og systemkomponenter som ikke har noe på nett å gjøre. Positivt for personvernet også antagelig. Hva med iPhone?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå