Gå til innhold

[Løst] Trådløs mus droppe å fungere


Anbefalte innlegg

Min trådløse USB mus slutter å fungere. Musa er OK. Aner ikke bare hvorfor, men har ingen peiling på hvordan jeg skal fixe det. Da jeg startet pc'n imorges var alt OK, men etter å ha gått i dvale, var musa død igjen. Må bruke kablet USB mus i mellomtiden.

 

Windows 7 64-bit

 

Løsning?

Endret av Jappesen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må komme med litt ekstra informasjon.. Hvilken Mus du har, om du har gjort noe feilsøking, etc bare ta inn og ut USB pluggen til senderen.. Testet musen på en annen PC?

 

Har du byttet batteri? Og hvorforfor sier du at musen er OK, har du feilsøkt deg frem til at det er noe med PCn eller USB dongelen som sender signaler?

Lenke til kommentar

Takker for svar.

 

Jeg kjøpte en Exibel trådløs optisk mus til kr. 249 hos Clas Ohlson på fredag etter at en tilsvarende Anderson mus kjøpt hos netonnet for noen år siden. Da den sluttet å funke og det skranglet inne i den kastet jeg den.

 

Mottakeren til Exibelen har jeg prøvd i noen forskjellige usb innganger og til slutt byttet jeg batterier til ingen nytte.

Har ingen andre pc'er å teste den med.

Dongelen sitter nær musa.

 

Kan bare anta at musa er OK.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Virker å være en verre variant enn plagen jeg hadde med en Trust-mus tidlig på 2k-tallet. Den hadde en forferdelig delay og når den gikk i dvalemodus etter noen sekunder så var det om å gjøre å trykke på knapper for å få musa til å våkne - og da hadde jo også Windows fått beskjed om at her trykkes det - med de følgende dette fikk for rettskrivinga :hm:

 

Personlig tror jeg den musa der er lost case - bare å kjøpe ny. Blir det med Logi-logo kanskje?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...