Gå til innhold

Goggle Disk problemer, Android App


Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Jeg har en Samsung Android Note 4, modell SM-N910F. Denne kjører Android ver. 5.1.1 Lollipop.

Jeg abonnerer på 1TB hos Goggle Disk. Jeg har uten problemer fått installert PC versjonen og kjører Disk uten problemer fra PC. Verre er det for samme program app i min mobiltelefon. Så etter noen måneders vent på støtte fra Google forumet, er det en sjanse for bedre ekspert hjelp her?, kanskje.

 

Hva jeg har problem med:

I Google Play har  jeg søkt opp disk, dette lastes ned. Etter nedlasting kommer ikonet "SLÅ PÅ". Når jeg trykker på dette ikonet, det skjer ingen ting. Dette er problemet.

 

Hva jeg har gjort:

Etter dette problem som oppstod, er flere andre apper ok installert og fungerer ok. Har avinstallert Disk, fra Appstyring. Gjør jeg det kommer det opp i Google Play muligheter for installasjon, hvor j eg velger min mobiltelefon. Etter "installasjon kommer ikonet "Slå på" opp igjen. Skjer ingenting når jeg trykker på dette.

 

Jeg kan nevne at Google Disk lot seg installeres ok på en annen Samsung S6 mobiltelefon, mitt samme abonnement på 1TB.

 

I antivirus programmet ser jeg ikke at Google Disk er stoppet opp i en brannmur, men jeg finner heller ikke Google Disk som installert under Appstyring, Nedlastet, eller under kjørende?, når det likevel forventer at jeg trykker på SLÅ PÅ. I Antivirus programmet slo jeg av: Web security, Amnti-Teft. Avinstallasjon og ny installasjon av Google Disk er prøvd, uten hell. Nytt er at om jeg prøver avinstallering fra Google Play, er at mobilen fremkommer med en liten informasjon i en sort rute: Kan ikke finne program for avinstallering. Sjekket "Min side" under Google Play, Mine apper og spill. Her fremkommer to Google Disk abonnenter, bl.a. mitt 1TB. Velger jeg 1TB, fremkommer Disk app, med dette ikonet "SLÅ PÅ".  Jeg har sett, undeveis i søket etter feil, ett App icon over app samlinger, Google Disk, med en lite avkrysse hake "Google Disk er slått av".

 

Når jeg søker under Appstyring, alle faner, Google Disk er ikke å finne.  

  

 

Hva har jeg installert i mobilen:

Antivirus-Bitedefender, årlig betalbart. Google Keep kjører og er fungerende. Google kalender kjører og er fungerende. 

 

I mobilen er memory fordelt slik:

System: 1.2Gb

App: 657Mb

Ledig: 861Mb

 

Noen med tips?

 

 

 

 

post-274609-0-09187400-1485828811_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...